Vabun - Zapach dla mężczyzn

Witajcie. Jakiś czas temu dostałam przesyłkę od VABUN. Przesyłka nie dla mnie a dla mojego męża ! <3 
Idealna na prezent z okazji Dnia chłopaka <3 Mój mężczyzna był bardzo zaskoczony takim prezentem i bardzo mu się spodobał. 

A zawartość przesyłki to :

* Perfumy Vabun Sport
* 2x Żel Vabun Sport
* 2x próbka 


“Mężczyzna Vabun jest nowoczesny i nietuzinkowy. Ma swój własny styl, ale przy tym nie boi się eksperymentować. Niewątpliwie jest to zapach dla osób pewnych siebie i własnego zdania.”

RADOSŁAW MAJDAN

logo
  

Czym jest
VABUN

Vabun oznacza złotego jastrzębia. Jest to indiański odpowiednik znaku zodiaku Radosława Majdana. Radek ma słabość do kultury indiańskiej, w związku z czym zależało mu na tym, aby nazwa perfum do tego nawiązywała. Mężczyzna Vabun jest zmysłowy i intrygujący. Uwielbia żyć chwilą, nie boi się sięgać po rzeczy, których pragnie. Taka osoba zawsze wierzy w swój niezawodny instynkt.
Zostań jednym z nas. Daj się porwać zapachowi Vabun.
Perfumy marki Vabun stworzone są dla kobiet i mężczyzn, którzy pragną wyróżnić się z tłumu. Cechuje je najwyższa jakość wykonania, dbałość o szczegóły, estetyka wykonania oraz trwałość.
Do codziennej pielęgnacji polecamy perfumowany żel pod prysznic. Opracowany dla aktywnych i dynamicznych mężczyzn. Idealny po siłowni i saunie. Zapewnia relaksującą kąpiel, która pobudzi do działania. Delikatna formuła pozostawia skórę gładką i nawilżoną.
Złoty jastrząb jest symbolem świtu, dopływu nowej energii i odrodzenia. Idealnie odzwierciedla rozpoczęcie nowego etapu w życiu. Dla Radka Majdana było to stworzenie własnej marki znakomitych perfum i kosmetyków. Wkrótce następnym krokiem będzie debiut na rynku giełdowym NewConnect.

Woda perfumowana Vabun Sport kusi zmysły i dodaje energii do działania. Nie pozwala o sobie zapomnieć. W perfumach przeplatają się nuty kardamonu, drzewa sandałowego, piżma oraz ambry. Perfumy Vabun Sport są stworzone dla aktywnych i energicznych mężczyzn. Zdecydowanie pasują do osób, które nie przestają podejmować kolejnych wyzwań i stawiać przed sobą kolejnych celów. Zapach bardzo długo utrzymuje się na ciele i ubraniu. Kusi zmysły i zachęca do aktywności.
Pojemność: 100 ml.
Cena 89.00 zł


Żel pod prysznic dla mężczyzn przeznaczony do codziennej pielęgnacji ciała, o zapachu delikatnej nuty kardamonu, sandałowca, kolendry i piżma. Zawarte w nim składniki dodają energii i charakteru, do stosowania w domu i poza nim, np. po zajęciach na siłowni. Bardzo trwały, elegancki, utrzymuje się na skórze kilka godzin.
Produkt przetestowany dermatologicznie, pH przyjazne skórze.
Pojemność: 250 ml.

Cena 12.00 zł


Moja opinia :

Woda perfumowana jak i żel są fantastyczne.  Mój mąż bardzo ucieszył się z takiej przesyłki i ja również. Mąż miał już swój ulubiony zapach perfum jednak ten bardzo go zaskoczył są dużo ładniejszy od tych które używał zwykle. A dodatkowym plusem jest cena, nie są drogie a bardzo długo utrzymują swój śliczny męski zapach. Ja również ich bardzo polubiłam i zawsze jak tylko mąż użyje tego zapach, mam ochotę się do niego przytulić.  

Trwałość i zapach oceniam na 10. Jak dla mnie zdały nasz test.

Żel pod prysznic jest idealny, zapach fenomenalny, opakowanie śliczne, i cena znakomite. Skóra po stosowaniu żelu jest nawilżona i gładka.

Samo opakowanie perfum jak i żelu przyciąga do zakupu, jest ładne i męskie. Szata graficzna prosta. Ale ja takie lubię.  Z wielką przyjemnością sięgnę po te produkty nie raz. 

Jak najbardziej Polecam !! <3 
VABUN To idealny zapach dla mojego mężczyzny :)

Nasza ocena 10/10


16 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie wpisy ! :) Love love :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój ma cały ten zestaw i jest zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te zapachy i jestem nimi zachwycona- uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. zapach bardzo kuszący, coś dla mojego męża

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten sam zestaw. Ofiarowałam bratu i zapachy przypadły mu do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten sam zestaw. Ofiarowałam bratu i zapachy przypadły mu do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. perfumy rzeczywiście świetnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzieś już przewinęły mi się te produkty, nie pamiętam gdzie dokładnie, ale tam też je chwalono;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo widzimy, że nie drogie :) O tej firmie już nie raz słyszałyśmy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam, uwielbiam i polecam!! Są mega piękne

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezentują się super, ciekawe czy mojemu mężowi by się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja właśnie szukam prezentu dla swojego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe, może też sprawię mężowi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze okazji by zobaczyć jak pachną. Chyba będę musiała nadrobić zaległości😁

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę kupić mojemu taki zestaw.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger