BeBrave - Żel Oczyszczający i Przywracający Równowagę Skóry

Jakiś czas temu otrzymałam od BeBrave  Żel Oczyszczający i Przywracający Równowagę Skóry. 

Cena żelu to 40,00 zł - jednak żel jest zdecydowanie wart tej ceny.

Żel oczyszczający : 
•Wyjątkowo łagodna formuła
•Nadaje naturalny blask
•Nawilża
•Działa antyoksydacyjnie
•Przywraca optymalne pH
•Zabezpiecza przed utratą wody
• Optymalne połączenie ekstraktów roślinnych mydlinicy lekarskiej, słonecznika, nagietka lekarskiego 
•Także dla skór problematycznych ze skłonnością do alergii i atopowego zapalenia skóry
•Przebadany dermatologicznie 
•Hypoalergiczny



Sposób użycia: 
zmieszać w dłoniach z niewielką ilość z wodą, spienić i nanieść równomiernie na twarz, szyję i dekolt. Masować delikatnie przez chwilę, spłukać wodą. Omijać oczy. Stosować rano i/lub wieczorem.

Wyjątkowo łagodna formuła o subtelnym zapachu sprawia, że po aplikacji cera jest perfekcyjnie czysta i odświeżona. Preparat stworzony dla osób uprawiających sport, których skóra narażona jest na wiele czynników zaburzających jej naturalne mechanizmy i przyspieszających starzenie się. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii, pomaga usuwać nagromadzone wolne rodniki, które sprzyjają powstawaniu podrażnień, zaczerwienień, trądziku oraz przyśpieszają starzenie się skóry i pojawienie się zmarszczek.

Produkt stosowany przez profesjonalnych sportowców. 
Polecany do stosowania przez cały rok, w zależności od indywidualnych potrzeb i kondycji skóry.




Moja opinia :
Żel oczyszczający jest niesamowity po stosowaniu idealnie nawilżył moją skórę. Po stosowaniu Skóra odzyskuje równowagę, świeży naturalny blask i oddycha. Żel stosuję każdego dnia rano i wieczorem, z efektów jestem zachwycona bardzo polubiłam ten żel. Jeden z lepszych produktów jakie miałam okazję testować. Przed stosowaniem cierpiałam z powodu trądziku a odkąd stosuje ten żel mój problem zdecydowanie się zmniejszył, trądzik zanika i nic żadne nowe wypryski się nie pojawiają. 

Preparat stworzony dla osób uprawiających sport, których skóra narażona jest na wiele czynników zaburzających jej naturalne mechanizmy i przyspieszających starzenie się.

Ja od niedawna biegam tylko na tyle mogę pozwolić sobie przy dwóch córeczkach. Dobre i to heh ważne jest aby dbać o siebie zewnątrz jak i od środka. Odpowiednia dieta, kosmetyki i człowiek dużo lepiej się czuje. 


Żel znajdziecie TU KLIK


Jak najbardziej Polecam wypróbowanie. 

Czy stosowaliście już ten żel ??
Używacie takich produktów dajcie znać w komentarzach.

Moja ocena 10/10


8 komentarzy:

  1. Nie używałam tego produktu, markę znam natomiast z blogów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też markę znam tylko z blogów. ;) Ciekawe, czy będzie gdzieś szczerzej dostępna

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na to, że byłby dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marki nie kojarzymy :) Musimy się jej bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety sama nie używałam tego kosmetyku. O marce słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo dobrego czytałam o tej marce, muszę się jej przyjrzeć bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  7. tego kosmetyku nie miałam, ale ogólnie polecam firmę i kosmetyki, bo są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  8. Marka mi dosyć dobrze znana i naprawdę mogę polecić.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger