Szampon z czarnuszką Vatika

Jakiś czas temu otrzymałam bardzo fajną przesyłkę od Magiczne Indie.pl
Znajdowały się tam kosmetyki do włosów, ciała i twarzy.
Ale jako pierwszy produkt wzięłam pod Lupę Szampon z czarnuszką, bardzo mnie zaciekawił i chciałam go jako pierwszy przetestować.
Znajdziecie go TU


Cena szamponu to jedyne 13.00 zł. Jest to bardzo atrakcyjna cena.
Zwłaszcza że szampon jest bardzo dobry i daje pozytywne efekty .

CIENKIE, NORMALNE, SUCHE, ZNISZCZONE, PRZETŁUSZCZAJĄCE 
DLA KAZDEJ KOBIETY, MĘŻCZYZNA 


Szampon doskonale nadaje się do moich włosów, idealnie ich nawilża i regeneruje. 
Moje włosy są cienki i zniszczone , kilka dni stosowania tego szamponu a już widać pierwsze efekty. Szampon sprawił że moje włosy są mocniejsze , nie są już tak osłabione jak były. A co dla mnie jest ważne że moje włosy po stosowaniu tego szamponu maja dużo lepszą i większą objętość. Dla mnie to duży plus bo włosy miałam strasznie oklapnięte. Szampon bardzo dobrze się pieni wystarczy niewielka ilość do umycia włosów. 

Najbardziej niesamowity jest kolor szamponu szary ciemny przypominający czarny na początku bałam się go zastosować na moje blond włosy ale nie ma czego. Szampon działa cuda.

Szampon dla mnie okazał się wspaniały, i jestem bardzo zadowolona z efektów. Jak najbardziej Polecam wam ten szampon.

Dobroczyne właściwości czarnuszki  znane były od wieków, a sama czarnuszka znajdowała zastosowanie w kosmetyce, medycynie, ajurwedzie i oczywiście w kuchni jako przyprawa.
Czarnuszka stosowana w kosmetyce wykazuje właściwości- przeciwbakteryjne, poprawia kondycje skóry zwłaszcza dojrzałej i bardzo przesuszonej, poprawia ukrwienie, Jest idealna  do włosów przesuszonych, narażonych na ekspozycję na słońce.


Sposób użycia: włosy zmoczyć, niewielką ilość szamponu rozprowadzić na włosach,  dokładnie wmasować opuszkami we włosy, po czym dokładnie spłukać. W razie konieczności czynność powtórzyć. 


Skład: Aqua, Sls, Cocamidopropyl betaine, cocamide MEA, Dimethiconol emulsion, glycol, parfume, sodium chloride, Sodium Pca, , sodium acrylate, guar hydroxypropyl, trymonium chloride, carbomer, disodium EDTA, Nigella sative (black seed) extract, Rubus Fructicosum, 
Henna extract, PEG-90m, penthenol, tocopheryl acetate, magnesium chloride, magnesium nitrate, methylchloroisothiazolione, benzyl alcohol, citronellol, , hexyl cinnamal, limonene, linalool, CI 77266



Kontakt ze sklepem bardzo przyjemny szybki a sama wysyłka została dostarczona do mnie expresowo. Jestem bardzo zadowolona jak najbardziej polecam Wam ten sklep i ich produkty. Ja na pewno skorzystam z niego nie raz. 

DLACZEGO WYBRAĆ MAGICZNE

 INDIE?

  • Legendarnie szybka wysyłka w maksymalnie dwa dni robocze, z tego jesteśmy znani!
  • Dostawa już od 9 zł. Sprawdź
  • 99% zamówień złożonych do godz. 11.00 wysyłamy tego samego dnia
  • Wysyłka gratis od 100 zł dla płatności przelewem
  • Sympatyczna obsługa to dla nas priorytet, sprawdź :)
  • Bezpłatny odbiór zamówień w Warszawie


Bardzo dziękuje za możliwość testowania.
Moja ocena 10/10

24 komentarze:

  1. Niestety to nie dla mnie- mam gęste i grube włosy- ale może jest wersja do takich jak moje?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedys moze sie skusze, poniewaz mam suche wlosy. Kojarze chyba firmę szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampon z czarnuszką? O takim jeszcze nie słyszałam.Szampon odpowiedni do moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze czarnuszki w kosmetyku, ale... Lubię używać jej w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja miałam kiedyś taki szampon, ale z Ziaja i śmierdział :P . miał pomagać na łupież, ale się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy dotąd nie słyszałam i nie używałam szampon z czarnuszką. Ciekawa jestem czy przy moich suchych i zniszczonych włosach coś by zdziałał .

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym wypróbowała szampon z czarnuszką :) Skład ma kiepski, ale i tak mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skład generalnie średnio ciekawy. Nie siegnełabym po ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarnuszka ma świetny wpływ na moje włosy, muszę spróbować. Kiedyś miałam olejek i bosko zabezpieczał końcówki.

    OdpowiedzUsuń
  10. I used to like Vatika shampoo, but don't remember why i stop using it. Vatika is good product, curious about this black version.Nice blog!!
    I am following you , hope you will visit my blog .
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy. Nie slyszalam o takim szamponie predzej

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o szamponie z czarnuszką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie podoba mi się ten skład. produkt zdecydowanie nie dlamnie

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam tej firmy :) alefajnie ze ci sie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny blog zapraszam do siebie na konkurs https://strefabezeluszka.blogspot.com/2017/09/konkurs-konkurs-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli polecasz to czemu nie. Jak dla nas bomba! Tym bardziej że bardzo przystępna cena.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiesz co? To chyba coś dla mnie! Mam rzadkie i suche włosy. Od dawna szukam czegoś co im pomoże i chyba znalazłam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już większej objętości nie potrzebuję, za dużo mam tych włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeżeli pomoże mi pozbyć się szybkiego przetluszczania włosów to chętnie wypróbuję😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Skład tragiczny, bardzo dużo konserwantów i środków drazniacych.

    OdpowiedzUsuń
  21. Szampon nie dla mnie, poniewaz mam grube wlosy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Żeby nie fakt, że mam grube włosy był by dla mnie idealny xd mam problem z przetłuszczaniem

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger