Wish lista Rosegal - Koronkowo

Cześć kochani dziś u mnie będzie bardzo romantycznie. Chce wam pokazać jakie cudeńka znalazłam na stronie Rosegal.
A chodzi mi o zjawiskowo piękną Czarną koronkę Zobaczcie sami 



Pierwsza moja propozycja to śliczne czarny krótki kombinezon. Idealny koronkowy i czarny bardzo lubię tego typu ciuchy. Są zmysłowe i bardzo ładne. 
 A wam podoba się ?


Kolejna rzecz jest również czarna zmysłowa i koronkowa. Body <3
Ostatnio body są bardzo modne, a w dodatku czarne i koronkowe pasują na wiele okazji. 

Tu również body te jednak bardziej sexi. Bardzo mi się spodobały. Idealne na romantyczną kolację z mężem. <3 Może te nie nadają się do każdej stylizacji ale ładne jeansy i wyglądamy bosko. 


A wam jak podobają się moje propozycje ? 
Nosiłybyście ? Dajcie znać w komentarzach.

Bardzo proszę o klik w linki 

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam koronkę <3 Uważam, że w każdym rodzaju i w każdym ubraniu jest kobieca i subtelna

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne. koronka jest super, zmysłowa i seksowna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobaja mi sie te ostatnie body.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czarną koronkę :) Kombinezon mega!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi sie akurat nic. Ale koronka daje dużo sexapilu. Sama poszukuje coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie jest bardzo ciekawe, choć ja nie noszę takich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie noszę body, ale ta koronka bardzo kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koronka i czerń, to jest to. Ostatni model zdecydowanie wygrywa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wszystko co koronkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uu bardzo kuszące propozycję :D Ostatnia jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  11. Za bodami nie przepadam wiec nie oceniam a pierwsza propozycja sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Body mnie kuszą. Przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow jakie seksowne rzeczy. Mi sie wszystkie podobają

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger