BINGOSPA Polska Kurację spa dla włosów

Moje bardzo suche włosy wymagają koniecznie cudownych kosmetyków, takich aby włosy odżyły 
wyglądały na zdrowe a co najważniejsze aby włosy przestały mi wypadać. 

Jakiś czas temu otrzymałam od BINGOSPA Polska Kurację spa dla włosów. Z efektów jestem mega zadowolona przeczytajcie sami niżej moją opinię.

Opis produktu :
Profesjonalna formuła BingoSpa do włosów słabych, wypadających z problemami łojotokowymi i po farbowaniu zawiera roślinny kompleks dwunastu ekstraktów roślinnych, bogatych w składniki niezbędne do prawidłowego funkcjonowania komórek włosa i skóry głowy.


Kuracja SPA do włosów:
  • wzmacnia cebulki włosów,
  • zapobiega wypadaniu włosów, działa ochronnie, głęboko oczyszcza skórę głowy,
  • działa przeciwtrądzikowo i przeciwłupieżowo,
  • reguluje nawilżenie,
  • reguluje wydzielanie sebum,
  • likwiduje podrażnienia skóry,
  • neutralizuje wolne rodniki,
  • poprawia ukrwienie skóry głowy,
  • chroni naturalny odcień włosów.

Kuracja SPA do włosów kompleksowo uzupełnia niedobór składników niezbędnych do skutecznego odżywiania i kondycjonowania komórek włosów i skóry głowy.


Moja opinia :

Dla mnie dużym plusem jest duże opakowanie, starcza na bardzo długo i bardzo chwalę sobie tego typu kosmetyki. Opakowanie bardzo ładne kolor przyciąga do kupna.  Cena również jest bardzo przystępna. 
Kurację spa nakłada się bardzo dobrze i szybko się ją spłukuje, jest bardzo dobra dla moich włosów używam już ją dłuższy czas i z efektów jestem zadowolona. Włosy są lśniące wyglądają zdrowo, w końcu moje włosy odżyły. Szukałam idealnego produktu dla moich włosów i teraz wiem że już go znalazłam. Czuję że moje włosy są zdrowsze i mocniejsze przed tą kuracją włosy wypadały garściami teraz się to uspokoiło wypadają w bardzo małych ilościach. Myślę że jak skończę całe opakowanie włosy będą w jeszcze lepszej kondycji. Jak najbardziej polecam produkty od Bingospa miałam już ich kilka i na żadnych się nie zawiodłam.


Ten produkt zakupicie TU


Lubicie lub używacie takich kosmetyków do włosów ? Dajcie znać w komentarzach. 

Jak najbardziej polecam wypróbowanie produktów Bingospa <3

Moja ocena 10/10

18 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie wypróbuję coś nowego na włosy :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz po wakacjach moim włosom przyda się taką pielęgnacja. Z chęcią wypróbuje ten produkt, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno już nie sięgałam po produkty tej marki. Kiedyś stosowałam głównie kosmetyki do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wolę jednak mniejsze opakowania. Lubię szybko skończyć dany produkt i testować kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię duże opakowania! Na dłużej mi starcza i nie muszę się martwić, czy będę miała czas zakupić kolejne! Musze wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt, dobrze, że się u Ciebie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam tego produktu, ale ma ciekaw właściwości i chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  8. firme znam, ale tego produktu nie widzialam. chetnie bym przetestowała, bo mi wlosy lecą i az sie dziwie, ze jeszcze łysa nie jestem ;p moze by mi coś pomoglo.

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 dni temu szukalam czegos fsjnego do wlosow farbowanych i zniszczonych z bingospa. Duze opakowania maja plus w tym, ze starcza na dlugo, a w rezultacie itak tego typu produkty szybko znikaja 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie i znam
    Moje wlosy sa po niej lepiej odżywione i lśniące

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkt ten idealnie by pasował ddo moich włosów

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardo lubie marke BingoSpa. Też mam od nich podobna maskę

    OdpowiedzUsuń
  13. BingoSpa bardzo lubię- miałam sporo produktów tej marki i wszystkie się sprawdziły!

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam tą maskę i bardzo miło mi się ją używało. Plus za bardzo bogaty skład.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo wysoka ocena z twojej strony i treść recenzji bardzo mnie zachęca

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja aktualnie używam kosmetyków od Wax Pilomax. Gdy skończę może skuszę się na te :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze wiedzieć, że ten produkt się sprawdza :) Sama byłam ciekawa tej kuracji, teraz wiem, że warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oo musimy przetestować natychmiast! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger