Projektor - Dresslily

Jakiś czas temu na stronie DressLily Klik tu zamówiłam projektor jest niesamowity. 
Ma dwa przyciski jednym zaświecamy jasne światło a drugim kolorowe światełka, projektor jest niesamowity. W nocy gdy córka zaświeci go gwizdki i księżyc odbijają się w całym pokoju. 
Moja 6 letnia Amelka jest nim zachwycona. Idealnie nadaje się do pokoju dziecięcego. 

Projektor znajdziesz tu ---- > Klik tu





Jak najbardziej Polecam zakup tego projektora :)
Moja ocena 10/10 

Proszę o Klik w linki 
1. Klik
2. Klik


10 komentarzy:

  1. pięknie wygląda- ja jednak nie mam gdzie stawiać takich rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne. jednak nie dla nas, bo nie mam miejsca w domu na popierdółki :(

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie niestety się nie sprawdza, synek zamiast zasypiać to szaleje po łóżku i łapie gwiazki😁😁

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie kusi mnie taki projektor, szkoda że nie ma zdjęc jak wygląda w ciemności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie pokazałaś, jak na ścianie wygląda :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam 21 lat, a sama bym taki chciała :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam 21 lat, a sama bym taki chciała :P

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam kiedyś coś podobnego i efekt był bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiele osób już go poleciło :) Ciekawe jak się sprawdzi u nas!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taki sam, jestem dość zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger