Książki dla dzieci - nauka poprzez zabawę

Dziś będzie bardzo fajny post. Moja córka oszalała <3 z zachwytu oczywiście. 
Otrzymaliśmy dziewięć znakomitych książeczek widocznych na zdjęciu od Media Service Zawada . Książeczki są rewelacyjne kolorowe i bardzo pouczające.  Zobaczcie sami.


 Pierwsza książeczka to Akcja na resorach książka + dvd z bajkami. Pierwsze co oczywiście obejrzałyśmy bajkę. Mimo że moja córka jest dziewczynką to uwielbia tą bajkę. Jest wielką fanką tej bajki. Czy wasze dziewczynki również tak mają ?

Tą książeczkę zakupicie Tu


 Kolejna książka to książka z krętkami i naklejkami :)  Psi patrol myślę że każde dziecko uwielbia tę bajkę. Jest bardzo śmieszna i dobrze się ją ogląda. A jeszcze lepiej koloruję z tak super zestawem. 


 Zobaczcie sami resztę książeczek i dajcie znać która spodobała się wam najbardziej.


Moja córka wszystkie te książeczki pokochała ale ma również swoich ulubieńców. A między innymi świnkę Peppe. <3 Uwielbia świnkę peppe, bajki jak i kolorowanki wszystko co związane jest ze świnką musi być mojej córki. Opowieści na dobranoc są rewelacyjne, każdego wieczora czytamy mi już się znudziło ale jej nigdy. 






Wszystkie książeczki są rewelacyjne. 
Nauka poprzez zabawę, w książkach znalazłyśmy kolorowanki, czytanki, naklejki ale również różne zadania do wykonania. Moja 6-latka bardzo lubi tego typu książki, mówi że jej się nie nudzi, że zawsze ma coś do zrobienia w książeczkach i przyznam szczerze że sama sięga po te książki. I uczy się z nich. Co prawda nie umie jeszcze czytać ale ja jej pomagam. Myślę że dzięki takim książką nauka jest łatwiejsza i przyjemniejsza dla naszych pociech.



  

Opowieści są rewelacyjne ja wspominałam czytamy je każdego wieczora dobranoc. Bardzo polubiliśmy to wydawnictwo i wiem że zostanie z nami na dłużej. Moja starsza córka bardzo lubi jak czytamy jej wieczorem.

A wszystko znajdziecie na stronie Kliknij tu




Moja córka bardzo lubi te książeczki co widać na zdjęciach. Jak najbardziej polecam zakup tak mądrych książek. Nauka nie musi być męcząca. 
Moja i córki ocena książek to 10/10


19 komentarzy:

  1. moja byłaby w 7 niebie , bo uwielbia peppe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nauka poprzez zabawę to świetny pomysł! Wszystkie te książki wyglądają pięknie, na pewno zachęcą dziecko do lektury i przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne książeczki - są tam kolorowanki i jakieś zadania do wykonania. Sama jak byłam mała, takie warianty lubiłam najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne książeczki, dziecko nawet nie wie, że się uczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam też serię MSZ 😊 przepiekne kolorowo ilustrowane książeczki z różnymi dodatkami 😊 do wybory, do koloru 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje dzieciaki tez uwielbiaja takie ksiazeczki z zadaniami

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie książki w każdej postaci. Tym bardziej te dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne i kolorowe książeczki, takie jakie dzieciaczki lubią najbardziej. No i oczywiście nie brakuje naklejek, najważniejszego elementu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne są takie książeczki :) Teraz na jesień dla dzieci jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się doczekać aż moja Anastazja będzie w takim etapie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie ze czytasz z dziecmi to bardzo wazne

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw! Miłej nauki i zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyglądają te książeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo nawet się świnka Peppa pokazała :D Uwielbiamy ją, hehe!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej moja tez jest fanką Swinki Peppy :) grafiki super !

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, że czytasz dzieciom. Co do książeczek to są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Moj syn uwielbia psi patrol i autka, zatem bardzo by sie z nich cieszył

    OdpowiedzUsuń
  18. Kojarzę chyba tylko Świnkę Peppę, ostatnio miałam na yt maraotn z młodszą kuzynką ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytanie dla dzieci od najmłodszych lat jest bardzo ważne więc plus dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger