Zaful - Wish Lista #1

Witajcie dziś i mnie bardzo zimni i pomyślałam że czas rozejrzeć się za swetrami i kardiganami :) Uwielbiam ich i o tym będzie ten post. Zaful Autumn 2017 Promotion
Zobaczcie sami jakie cudeńka znalazłam na Zaful.com Kliknij tu


Pierwszy jaki wpadł mi w oko to bardzo ładny kremowy sweterek plątany z tyłu dzięki temu wygląda  bardzo elegancko i efektownie. Mnie zachwycił a Was


Kolejna moja propozycja to śliczny kardigan pasujący do wielu stylizacji. Kolory bardzo ładnie dobrane moim zdaniem prezentuję się idealnie. 


Następny sweterek bardzo oryginalny ma suwaki na rękawach oraz zakładany jest na szyję, to ostatnio jest bardzo modne więc myślę że spodoba się wielu osobom. Sweterek wydaje się dość gruby więc jest zapewne cieplutki


Ostatnia propozycja sweterek na ramiona przyznam szczerze że spodobał mi się najbardziej. Bardzo ładny, elegancki. Jestem w nim zakochana.


Zapraszam do wykorzystania kuponu rabatowego na 10%-20% OFF
Proszę wpisać hasło ZafulChen.

Jak wam podobają się te propozycje ? 
Macie już kupione ciepłe narzutki lub swetry ?? 
Dajcie znać w komentarzach. :)

Bardzo proszę o klik w linki

21 komentarzy:

  1. Sweter to w tym momencie genialne rozwiązanie, chętnie połączę to z butami znalezionymi tutaj. Myślę że na jesień to piękny zestaw ratunkowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się drugi, jednak ostatni wygrywa. Świetny do spódniczki z wyższym stanem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się zwłaszcza ten opadający na ramiona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ten szary sweterek przedostatni miałam w ulubionych, ale skasowałam, bo mi nie pasuje ten pas na szyi, dziwacznie wyglądam (mam koszulkę taką i ten pasek musiałam uciąć, porażka), ale reszta super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kardigan piękny, właśnie szukam podobnego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś moja mama się ze mnie śmiała, że lubie styl podobny do mojej babci wtedy jej mówiłam, że zobaczy, że to jeszcze będzie modne i miałam rację :D Kocham sweterki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Drugi kardigan już zamówiłam, czekam na dostawę. Jestem bardzo ciekawa jaki będzie na żywo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy mam, drugi zamowiłam a nad trzecim się zastanawiałam haha

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzecia czwarta to nasze faworytki ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesienią uwielbiam swetry. Ten kardigan jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Drugi mialam miałam w koszyku ale się wycofalam. Nie pasi mi materiał.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy śliczny ! Drugi podoba mi się rowniez i wydaje się dość ciepły ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten pierwszy juz u kogos widzialam i wygladal.fajnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweterki to nie do końca moja bajka, ale ten ostatni z chęcią bym kupiła na zimowe wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zbliża się zima więc warto jest zmienić garderobę na coś cieplejszego. Sweterki to nie moja bajka jednak jak już muszę to kupuję oraz zakładam kardigan. Myślę, że do Twojej propozycji można byłoby dobrać fajną bluzkę, legginsy oraz obuwie takie jak te tutaj. I jesteśmy gotowe podbijać świat! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten kardigan bardzo fajny ale moją uwagę zwrócił też sweterek na ramiona- bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie ubranka bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger