Nuk - Smoczek oraz opakowanie.

Silikonowy smoczek uspokajający NUK 


Jakiś czas temu otrzymałam od NUK Polska przepiękny smoczek Myszka Miki oraz opakowanie na smoczek. Produkty Nuk uwielbiamy moja Piękna niebieskooka córeczka bardzo lubi buteleczki nuk jak i smoczki. Żadnych innych nie chce tylko Nuk.

Smoczek Nuk posiada :
  • anatomiczny kształt NUK - korzystny dla rozwoju szczęki
  • anatomicznie ukształtowana tarczka wykonana z wysokiej jakości tworzywa
  • silikonowa gumka 

Wszystkie smoczki uspokajajace NUK mają system odpowietrzaniaNUK Air System, który sprawia, że powietrze wydostaje się na zewnątrz smoczka, a smoczek pozostaje miękki i nie zaciska się, co pomaga zapobiegać zniekształceniom szczęki.


Jak widać na zdjęciach moja córeczka Zuzia uwielbia ten smoczek jak dla nas jest niezastąpiony. A wygląd smoczka jest fenomenalny. 


Pudełko do przechowywania smoczka NUK Disney Myszka Miki

  • do higienicznego przechowywania dwóch smoczków uspokajających
  • z praktycznym haczykiem do zawieszenia na wózku lub w samochodzie – doskonałe poza domem
  • do wszystkich rozmiarów smoczków
  • można je myć w zmywarce
  • motywy z najnowszej serii NUK Disney Myszka Miki

Pudełeczko na smoczek jest rewelacyjne. W pudełku spokojnie mieszczą się dwa smoczki. Dzięki temu opakowaniu smoczek nie brudzi się i nikt go nie dotyka. Podczas spaceru czy wizyty u rodziny smoczek jest bezpieczny. 

Wygodne pudełko do smoczka NUK Disney Myszka Miki umożliwia przechowywanie i higieniczne przewożenie do dwóch smoczków uspokajających, a dzięki haczykowi można je mieć zawsze pod ręką w samochodzie lub przy wózku.




Jak najbardziej polecam NUK Polska <3

Zapraszam na Stronę Fb


12 komentarzy:

  1. śliczny. moja corcia juz za duza na smoka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. lovely !!
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja córeczka musi mieć smoczka firma Nim ma fajne szare graficzna na swoich smoczkach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki uroczy smok i córcia, też lubiliśmy produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka urocza córeczka! :* A co do firmy to słyszałam i ma dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Temat skoczków jeszcze mnie nie interesuje co prawda, ale za to poogladalam przeslodkoe zdjęcia córeczki ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Temat skoczków jeszcze mnie nie interesuje co prawda, ale za to poogladalam przeslodkoe zdjęcia córeczki ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo <3 Jaki uroczy smoczek ^^ Za kilka tygodni urodzi nam się kuzyneczka więc na pewno coś takiego jej zakupimy! <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger