Dabur Vatika Krem do stylizacji włosów z arganem

Dziś chce Wam pokazać Krem do stylizacji włosów od Magiczne Indie
Cena tego kremu to jedyne 11. 60 
Ten znakomity Krem znajdziecie Tu 


Krem do stylizacji włosów z marokańskim olejem arganowym. Nadaje włosom miękkość i blask oraz  chroni przed działaniem czynników zewnętrznych.

Krem używany przed myciem na suche włosy odżywia i nawilża, niewielka ilość użyta po myciu na mokre włosy chroni przed wpływem szkodliwych czynników zewnętrznych oraz pomaga w stylizacji.

Jak stosować krem do stylizacji włosów?

Po umyciu i lekkim osuszeniu ręcznikiem włosów niewielką ilość kremu wmasować we włosy, w celu ochrony i łatwiejszej stylizacji.
Składniki
Aqua, paraffinum liquidum, cera alba (bees wax), cetearyl alcohol, isopropyl myristate, propylene glycol, cyclomethicone, steareth-2, steareth-21, glyceryl stearate (and) PEG 100 stearate, argania spinosa (Argan) oil, perfume, carbomer, phenyltrimethicone, bis (C13-15 Alkoxy) PG amodimethicone, eclipta alba (bringraj) powder, lawsonia inermis (henna) leaf extract, sodium hydroxide, DMDM hydantoin, potassium sorbate, BHT, methyl paraben, panthenol, aloe vera powder, propyl paraben, CI 47005, CI 16035, CI 77266. benzyl salicylate, butylphenyl, methylpropional.


Moja opinia :
krem do stylizacji włosów znajduje się w plastikowym trójkątnym pudełeczku.Ładna szata graficzna przyciąga wzrok. Po otwarciu opakowania od razu czuć bardzo ładny zapach kremu. Przyjemny i delikatny. Bardzo mi się spodobał a po umyciu zapach czuć dłuższy czas.  Krem można nakładać na włosy na dwa sposoby, na suche i na mokre włosy. Ja zdecydowanie zawsze stosowałam krem na mokre włosy. Na suche nie stosowałam ponieważ nie mam na to czasu. Na mokre krem sprawdził się u mnie bardzo dobrze. 
 Włosy są bardzo delikatne i miękkie. To chyba wszystko dzięki temu olejkowi organowemu. Jak najbardziej polecam wypróbowanie tego kremu. 


Jak najbardziej Polecam :)



10 komentarzy:

  1. miałam, ale inny kolor opakowania :) i miło wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba będzie wypróbować 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy bardzo lubią się z olejem arganowym :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda fajnie produkt jak i opakowanie, nie znam niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mówią, że olejek arganowy to złoto maroka. :) Szkoda tylko, że ekstremalnie obciąża moje włosy. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm jakoś nas takie kremy nie przekonują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam inną wersję, stosowałam jak maskę a i tak moje włosy były obciążone.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger