Szampon wzmacniający przeciw wypadaniu włosów - Biogo

Cześć kochani dziś przychodzę do Was z postem o cudownym szamponie wzmacniającym przeciw wypadaniu włosów. Niestety po ciąży strasznie męczę się z tym problemem, włosy wypadają mi garściami, i nie mogłam sobie z tym poradzić stosowałam wiele szamponów odżywek czy witamin jednak bez zmian. Na szczęście odkryłam super szampon który bardzo mi pomógł, włosy znacznie w mniejszych ilościach wypadają a używam go od niedawna, jestem mile zaskoczona efektami jakie daje ten szampon. Włosy są w dużo lepszej kondycji po stosowaniu tego szamponu moje włosy są ładniejsze,odzyskały blask a co najważniejsze coraz mniej wypadają z tego efektu jestem najbardziej zadowolona. Ten szampon to mój produkt MUST HAVE zdecydowanie polecam ten oto produkt. 

Wpadają ci włosy ?? Wypróbuj tego szamponu to jeden z moich dotychczasowych ulubieńców i nie zamienię go na żaden inny. Cena szamponu jest również bardzo atrakcyjna bo kosztuje jedynie 9,88 zł

 A znajdziecie go TU 


OPIS
Szampon wzmacniający, przywraca włosom witalność i blask. Wzmacnia cebulki włosowe.
SPOSÓB UŻYCIA
Nanosimy szampon na mokre włosy. Rozprowadzamy równomiernie na całej długości włosów wzbijając pianę i następnie zmywamy wodą.
SKŁADNIKI
Aqua with infusions of: Cichorium Intybus Oil, Potentilla Argentea, Patrinia Sibirica, Organic Panax Ginseng, Organic Ribes Nigrum Seed Oil Magnesium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl, Decyl Glucoside, Cocamide, Sodium Chloride, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl A., Benzoic A., Sorbic A., Parfum, Citric A.


Jak najbardziej Polecam wypróbowanie tego szamponu u mnie sprawdził się w 100 % 

Moja ocena 10/10



14 komentarzy:

  1. mi strasznie wypadają włosy. teraz zaczęłam kurację z Dermedic, zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ostatnio strasznie mi włosy wypadają, ale to chyba wina pory roku :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja się "lenię" :/ po ilu myciach zauważyłaś różnice?

    OdpowiedzUsuń
  4. Uu wygląda ciekawie :) Pierwszy raz słyszymy i chyba się skusimy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam markę, miałam krem i był fajny. Tego szampony nie znam, ale przydałby mi się na wypadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się jego skład, muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena kusząca... ja testuję takie wynalazki na swoim mężu ;) ostatni kosztował jakieś 4x więcej... i wcale nie powalił na kolana skutecznością!!! :(

    A w kwestii wzmacniania włosów od środka - zapraszam do siebie, mam dość obszerny tekst nt. diety na mocne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie muszę wypróbować ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe czy z moim problemem sobie by poradził, ale niestety ja mam problemy z tarczycą, więc nie wiem czy na to zwykłe szampony pomogą, a dermatolog mnie spławił... bo po operacji kilka miesięcy to za wcześnie i takie tam, ale niestety problem mam cały czas i przed usunięciem tarczycy do teraz (równo 2 lata po) :(
    muszę się mimo to przyjrzeć szamponikowi - a nuż się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje włosy po ciąży są w fatalnym stanie, tak więc z chęcią wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie znam tej marki, jednak z chęcią się jej przyjrzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje włosy to koszmar, wypadają mi już od około dwóch lat. Myślę, że zakupie, żeby przetestować. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpukać, przestały mi wypadać Włosy, ale zapiszę na wszelki wypadek :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger