Iziartwear - Naszyjnik dla bliskiej osoby

Witajcie kochani ! <3 
Nie macie pomysłu na prezent dla siebie koleżanki przyjaciółki mamy lub bliskiej Wam osoby ?
Jak najbardziej polecam naszyjnik z piękna zawieszką od  Iziartwear.
Otrzymałam bardzo ładny naszyjnik z gwiazdeczką zapakowany w bardzo ładne pudełeczko, oprócz pudełka zapakowane było jeszcze w złotą folię. Taki łańcuszek idealnie nadaje się na prezent.
Zobaczcie sami.



Przyznam szczerze że uwielbiam go noszę go cały czas i nie ściągam go nawet do kąpieli. Z łańcuszkiem nic się nie dzieje. Jest bardzo wytrzymały.  Na stronie KLIKNIJ TU Znajdziecie wiele pięknych naszyjników, z idealnymi zawieszkami wykonanych z wielką pasją i sercem. Każdy znajdzie tam coś dla siebie. Cena bardzo atrakcyjna jak na tak doskonale wykonany naszyjnik. 

A wam jak podoba się ten łańcuszek ?
Mi bardzo jestem z niego strasznie zadowolona. Niedługo zbliżają się święta i myślę że zakupie takie naszyjniki dla moich najbliższych. 


Jak najbardziej Polecam !
Moja ocena 10/10 

25 komentarzy:

  1. bardzo ładne, chociaż wolę srebro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny naszyjnik :) uwielbiam złotą biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taka " skromna " biżuterię ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię celebrytki, ale wolę z metali szlachetnych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny 😊 chociaż ja noszę tylko srebro. Nie przepadam za złotem. Ale piękny na prezent 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam złoto piękny jest

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglada moze ucieszyc nie jedna kobiete:) prezent idealny

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny, delikatny, ale chyba najbardziej podoba mi się to urocze pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię złotą biżuterię, więc ta wpisuje się w mój gust :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś świetnego, uwielbiam złote błyskotki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny łańcuszek :) Idealny dla fanek delikatnej biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczny i bardzo delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma nic lepszego niż taki dedykowany prezent prosto z serca.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne łańcuszki , najbardziej podoba mi się z koniem i jaskółką 👍

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealny pomysł na prezent! Biżuterii nigdy za wiele:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny i chyba kupię taki siostrze na urodziny

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam takie celebrytki. Na mojej szyi również wiszą dwie gwiazdki,których nigdy nie zdejmuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie naszyjniki to ja bardzo lubię i w sumie jak tylko mam okazję to chętnie również je wykonuję. W końcu są one dość delikatne czyli takie jak lubię. Mam kilka jeszcze rzeczy z https://pl.silvexcraft.eu/ więc może dziś zrobię także taki naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja myślę, że idealnym prezentem dla bliskiej osoby jest własnoręcznie wykonana biżuteria. Ja często takie rzeczy zamawiam od https://beezoo.pl/ i nie mogę niczego złego powiedzieć o takiej biżuterii. Tym bardziej jestem przekonana, że takie elementy jubilerskie jak najbardziej pasują na każda okazję.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger