Naturalne mydła - Cisfarm

Witajcie kochani jakiś czas temu otrzymałam od Cisfarm dwa znakomite mydła. Pierwszy raz miałam do czynienia z takimi mydłami. 
A otrzymałam :
* Naturalne mydło z olejkiem z czystka ladanowego. 
* Naturalne mydło do stóp

Kilka słów o firmie
Firma CISFARM powstała z myślą o osobach starających się żyć zgodnie z naturą. Substancje chemiczne są obecne wszędzie i mamy z nimi codziennie styczność. Coraz więcej osób zmaga się z problemami alergicznymi, stąd też dążenie do używania zdrowej żywności, naturalnych kosmetyków bez substancji powodujących alergie. Dlatego Cisfarm oferuje w swoim portfolio wyłącznie naturalne substancje lecznicze o udokumentowanej skuteczności. 


Naturalne mydło do stop

To mydło to Nowość u Cisfarm.   
Dzięki uprzejmości firmy mam zaszczyt testować tą znakomitą nowość. A przyznam szczerze że potrzebowałam czegoś do stóp co mi ich uratuję, nie wiem czemu ale zawsze w takim okresie jesiennym moje stopy wymagają dużo więcej pielęgnacji. A dodatkowo niebawem mam wesele bratowej i zakładam odkryte buty, chce aby moje stopy wyglądały ładnie i perfekcyjnie, abym nie musiała się ich wstydzić i chować nogi. 

Używam tego mydła już jakiś czas, i efekty widoczne już były po kilku użyciach a nawet mogę pozwolić sobie napisać że po pierwszym użyciu. Stopy są ładniejsze pięty nie są popękane, są gładkie i bardzo przyjemne w dotyku i powiem wam że jeszcze kilka dni a będę miała nóżki jak moja 6 miesięczna córki hi hi.  Skóra na stopach jest dużo lepsze po stosowaniu tego mydła.
Jeżeli marzycie o ładnych delikatnych i nie popękanych stopach bez zrogowaciałego naskórka to polecam wypróbowanie tego oto mydła. U mnie spisało się na 100 % jestem z niego bardzo zadowolona. I polecam je każdemu.



Naturalne mydło z olejkiem z czystka ladanowego. 

Wcześniej nie miałam pojęcia nawet że coś takiego istnieje jak czystek ladanowy. Czystek, to zioło znane w medycynie naturalnej. Charakteryzuje się on wysoką zawartością polifenoli, czyli związków nadających mu właściwości lecznicze. Olejek z czystka ladanowego ma szerokie zastosowanie zarówno w medycynie jaki i w kosmetyce. Czystek zastosowany w medycynie wspomagania leczenie reumatyzmu, a ze względu na swoje właściwości przeciwzapalne i wykrztuśne stosuje się go przy leczeniu przeziębień i grypy. Ponadto olejek z czystka łagodzi dolegliwości związane z menstruacją,poprawia krążenie krwi i wspiera działanie układu nerwowego, pokarmowego i oddechowego. W kosmetyce natomiast pomaga zmniejszyć oznaki starzenia,działa na skórę ujędrniająco i napinająco. Olejek zapobiega matowieniu cery, ma silne działanie antyseptyczne i przeciwzapalne - polecany w przypadku cery trądzikowej. Czystek posiada zdolność do neutralizowania wolnych rodników. W pielęgnacji włosów czystek wzmacnia skuteczność walki z łupieżem i nadmiernym przetłuszczaniem.
 Jak widać czystek ladanowy ma bardzo wiele właściwości i zastosowań. 

Ja bardzo polubiłam to mydło stosuję go każdego dnia rano. Po użyciu skóra jest w dużo lepszej kondycji. Po umyciu mam wrażenie napięcia skóry. Mydło delikatnie się pieni i ma przyjemny i delikatny zapach. 
Po kontakcie z wodą mydło zmienia swoją konsystencją na olejek i świetnie się rozprowadza. Jest bardzo wydajne kostka wystarczy na dłuższy okres czasu. 

Odkąd zaczęłam go używać stan mojej skóry się poprawił. Zauważyłam, że skóra się uspokoiła i powstaje na niej znacznie mniej zanieczyszczeń. Jestem naprawdę zadowolona z tego produktu. To co niektórym może przeszkadzać, to naturalny zapach produktu.


Skład:
Sodium Palmate - kwas palmitynowy,najstarszy środek myjący stosowany przez człowieka, tworzy warstwę okluzyjną na skórze, zmiękcza i wygładza skórę, pełni rolę emulgartora
Sodium Palm Karnelate - naturalna sól pochodząca z oleju palmowego, baza mydlana sprawia, że produkt ma gładszą konsystencję
Aqua - woda 
Cistus Ladaniferu Resin - olejek z czystka ladanowego
Sodium chloride - chlorek sodu, wpływa na konsystencję kosmetyku, ułatwia pienienie się mydła, poprawia właściwości myjące
Glycerin - substancja nawilżająca mająca zdolność wnikania w głąb naskórka
Sodium Hydroxide - wodorotlenek sodu, regulator ph w kosmetyku

Mydło nie zawiera konserwantów, wybielaczy i wypełniaczy. Jest przebadane dermatologicznie.


Jak najbardziej polecam produkty od Cisfarm
Zapraszam na Stronę Kliknij Tu
Moje ocena 10/10

18 komentarzy:

  1. Wygląda mało zachęcająco :D ale sądzę, że warte zwrócenia uwagi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. używałam ich i były cudowne. zapach średni, ale efekty mega zadowalające. miałam jeszcze olejek i był cudowny, ale już mi się skonczył :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Mydlo z olejem z czystka jest rewelacyjne. Po zetknieciu ze skora zamienia sie w olejek.

    OdpowiedzUsuń
  4. To mydło do stóp bardzo mnie zainteresowało. Właśnie teraz na sezon jesienny szczególnie by się przydało :) a co do mydła z czystkiem to chętnie bym je wypróbowała, bo czystek ma naprawdę super właściwości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowaly mnie te produkty i chetnie je wyprobuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Naturalne - samo to słowo już mnie przekonuje do wypróbowania 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej firmy, ale naturalne mydła są co raz rzadziej spotykane, a jeżeli ma dobry skład to nic tylko używać.

    OdpowiedzUsuń
  8. To mydło do stóp chętnie przetestuje! Uwielbiam mydełka naturalne, mam kilka w swojej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używam mydla glicerynowe, ale te z chęcią też bym sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej firmy, ale chętnie poznam te mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mydło z czystka choć nie prezentuje się jakos szczególnie, bardzo mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko co naturalne jest dobre, więc na pewno skuszę się kiedyś na te mydełka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawi mnie mydło do stóp, nie wiedziałam, że w ogóle są takie tylko z konkretnym przeznaczeniem na stopy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurde :D Pierwszy raz słyszymy o takich mydłach, super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawi mnie to mydlo z olejkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawi mnie te mydło do stóp. Te z olejkiem także bym mogła wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają bardzo ciekawie. Przypominają mi trochę takie stare mydła, które kiedyś miała moja babcia.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger