Krówki - idealne na każdą okazje.

Witajcie kochani dziś u nas bardzo smacznie <3
Krówki to mój ulubieniec, uwielbiam ich. Jakiś czas temu otrzymałam pyszne krówki od http://www.krowki-reklamowe.biz.pl/. Krówki nie dość że bardzo dobrze smakują to dodatkowo możemy sobie wybrać jakie chcemy opakowanie krówki. 

Takie krówki idealnie nadają się jako reklama sklepu, lub na wesela chrzest i inne tego typu okazję aby podziękować gościom za przybycie. 
Uwielbiam krówki i jadłam ich dużo różnych firm, marek ale przyznam szczerze że te krówki są przepyszne jedne z lepszych jakie miałam okazję jeść. Są miękkie rozciągliwe. Takie jak lubię. 



Oferujemy krówki reklamowe wytworzone według tradycyjnej receptury i oryginalnego aromatu. Dzięki starannie dobranym proporcjom krówki mają niepowtarzalny smak i zapach, który wielu z nas kojarzy się z dzieciństwem.
Oferujemy zawsze świeże krówki, produkowane oraz pakowane na bieżąco, zgodnie z zamówieniem. Przez pierwsze 2-3 tygodnie (przechowywane w chłodnych warunkach) krówki mają ciągnącą konsystencję tzw. "ciągutki", "mordoklejki" :) , po czym powoli przechodzą w stan kruchości. Z naszego doświadczenia oraz doświadczenia naszych stałych klientów wiemy że krówki znikają znacznie szybciej i nie zdążą zrobić się kruche ;) .

Zobaczcie sami jakie ładne opakowania można zamówić : 













Wpadłam na pomysł że zamówię takie krówki na 7 urodziny mojej córki. Amelka poczęstuje dzieci w przedszkolu takimi krówkami z napisem np 7 Urodziny Amelki. Wydaje mi się to bardzo oryginalne, a dodatkowo jestem pewna że krówki spodobają się dzieciom i innym. 


Uwielbiacie krówki ?
A może zamawialiście tego typu na jakieś specjalne okazję ?
Pochwalcie się w komentarzu.

Jak najbardziej polecam zamówienie takich krówek. 
Krówki pięknie wyglądają i są smaczne.

15 komentarzy:

  1. Za krówkami akurat niezbyt przepadam, bo dla mnie są za słodkie. Natomiast opakowania powalają swoją kreatywnością:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł. Ja nie lubię krówek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam te krówki i są świetnym pomysłem na reklamę.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię krówek. ale fajne opakowania

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwiekbiam krówki, a jak sie ciagna to jyz luks malina 😊 kupilam tydzien temu to wyschniete byly

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie krowki spisza sie jako podziekowanie dla gosci weselnych

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama przezkilka lat wspólpracowalam z firmami, ktore zajmuja się słodyczami reklamowymi. Krówki były jednymi z najbardziej popularnych slodkosci w marketingu 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię krówki. Z chęcią bym je wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam krówki - szczególnie te mleczne i kruche.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam krówki i chętnie bym zamówiła z logiem mojego bloga, ale obawiam się że moje dzieci zjadłyby wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam krówki :) Narobiłaś mi apetytu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ekstra te krówki :) może bym sobie zamówiła takie z grafiką pasującą do mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger