Banggood.com Haul zakupowy - Udane zakupy

Dziś kochani przychodzę do Was moim wspaniałym zamówieniem ze strony Banggood.com
Wybrałam 3 bardzo ładne i przydatne rzeczy. Zapraszam Was na stronę zapewne każdy z Was znajdzie tam coś dla siebie. 

Pierwszą rzeczą jaką zamówiłam jest mały ale śliczny dywaniki <3 Wybrałam go głównie ze względu na zdjęcia. Będzie to idealny dodatek do zdjęć. Dywanik jest mięciutki malutki i bardzo ładny. Na zdjęciach wygląda bardzo ładnie. Jak najbardziej polecam zakup. 



Druga rzecz jaką wzięłam to pędzelki. Cztery bardzo ładnie zapakowane, mięciutki, delikatne idealne do makijażu. Zobaczcie sami. Używałam ich już i jestem z nich zadowolona. Poręczne bo bardzo malutkie. Mieszczą się w małej torebce co dla mnie jest plusem.






I trzecia najlepsza rzecz jaką udało mi się upolować to przenośne łóżeczko, leżaczek nie wiem jak to nazwać. Idealnie nadaje się np na plaże po złożeniu jest bardzo poręczne malutkie i zmieści się nawet w większą torebkę. Idealnie mieście się w koszyku pod wózkiem. Mojej Zuzi wkładam tam zabawki i bawi się nimi na świeżym powietrzu. Zamykane na zamek. ma siateczki co pozwala dziecku oddychać. Polecam 





Jak Wam podoba się moje zamówienie ? Dajcie znać w komentarzach.
Polecam zakupy na stronie Banggood.com

Proszę kliknij w linki. 
1. KLIK
2. KLIK
3. KLIK
4. KLIK 

22 komentarze:

  1. Kliknęłam :) super post :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety tym razem nic mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic tu sobie nie upatrzyłam, ale Twoje zadowolenie jest najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tym razem nic nie znalazłam dla siebie. pędzli mam aż nadto, ale fajnie się prezentują. moja na leżaczek za duza jest, ale fajnie, że jest ochrona przed owadami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię zamawiać z Banggood bardzo szybko przychodzą rzeczy :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten namiot jest mega !!! Moja księżniczka była by z takiego zadowolona xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się jedynie podobają pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Namiot spoko tylko moj synuś już chyba za duzy i by rozwalił.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny ten namiocik dla dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dywanik fajny, ale wzięłabym inny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lezaczek super przydatny latem :) a dywanik wydaje się być baaaardzo malutki

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zakupy
    kliknięte,
    proszę o kliki w moim ostatnim poście

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne łupy :) zwłaszcza to łóżeczko/leżaczek ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo pędzelki takie skromniutkie, a bardzo fajne ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne te pędzelki, dzięki małym rozmiarom zmieszczą się do każdej torebki😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Przenośne łóżeczko najbardziej mnie zaintersowało. Nigdy dotąd takiego nie widziałam, a w wielu sytuacjach byłoby bardzo przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znalazłam nic dla siebie w twoim zamówieniu, choć te łóżeczko jest ładne jednak mi już sie nie przyda

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię Banggood, szkoda, że współprace teraz nie wyglądają tak jak kiedyś. Co do pędzelków-wyglądają ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger