Fraganciasnox obłędny zapach na każdą kieszeń


Cześć kochani dziś u mnie bardzo pachnący post <3 
Chciałabym dziś przedstawić wam wodę perfumowaną od Fragancias Nox Polska
Wybrałam HUGO BOSS - WODA PERFUMOWANA.


Opis zapachu
Przygotuj się na zauroczenie zmysłów zapachem BOSS THE SCENT dla Niej – nową uwodzicielską kompozycją dla kobiet od BOSS Parfums. Inspirowany sztuką uwodzenia i ekscytującym aktem zbliżania się do siebie, ten nowy zmysłowy zapach jest niezrównanym kobiecym odpowiednikiem męskiego zapachu BOSS THE SCENT, stworzonym po to, by wzmagać ukryte uwodzicielskie moce, które obdarzają noszącą ten zapach kobietę urzekającym urokiem. Emanując wyrafinowaną elegancją, ciepłem i uwodzicielskim charakterem, BOSS THE SCENT dla kobiet wytrwale buduje swą intensywność i umiejętnie odzwierciedla historię uwodzenia – od zauroczenia i uwodzenia, po uzależnienie. Nutami głowy są brzoskwinia i frezja; Nutą serca jest osmantus; Nutą bazy jest kakao.


 

Moja opinia :

Zapach jak dla mnie jest idealny. Bardzo ładny, trwały utrzymuję się długo i co dla mnie jest plusem wystarczy kilka razy spryskać się zapachem aby czuć się dobrze. Mojemu mężowi również się podoba a to on zazwyczaj kupuje mi perfumy. :) Jego opinia dla mnie jest bardzo ważna. Woda perfumowana była bardzo ładnie zapakowana, wysyłka szybka. A sam kontakt ze sklepem miły i szybki. 
Woda perfumowana jest wysokiej jakości. Co mnie zaskoczyło to zapach bardzo przypominający oryginał. Jak najbardziej polecam niska cena a  wspaniały zapach i trwałość gwarantowana. 


Na stronie znajdziemy bardzo wiele zapachów dla niej i dla niego, w bardzo atrakcyjnej cenie, możliwość zakupu perfum o różnej pojemności (15ml, 30ml, 50ml, 100ml).


Uwaga !!
Mam dla was super promocję ! <3
Kod promocyjny 20 % na wszystko ze strony www.fraganciasnox.pl
Kod: MAMAICORKI z dużych liter ważny do 30/09/17



Znacie już stronę www.fraganciasnox.pl ?

Jak najbardziej polecam zakup tego zapachu jak i innych :)
Moja ocena 10/10

19 komentarzy:

  1. Uwodzisz teraz męża :D mialam Hugo Boss jakis kiedys gdzies tam i bylam zadowolona. Ale to byla typowa perfuma mega trwala, ale swoje kosztowala. Wody perfumowane tez mam. Z checia bym Twoja powąchała szkoda, ze przez lapka nie mozna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam strony, ale mam już tyle perfum, że dopiero zacznę się rozglądać za następnymi jak zużyje chociaż połowę. na pewno muszą pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałaby mi się taka perfumka o pojemności 15 ml - tak żeby ją do torebki wsadzić :D Może rozejrzę się po stronce, skoro tam są takie pojemności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam niestety więc cięzko mi cokolwiek o nich napisać.
    Mam dużo perfum i na razie więcej nie chcę,

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle razy zawiodłam się na odpowiednikach, że wole oryginały- swoje kosztują, ale wiem za co płace.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na razie mam zapas perfum, więc nie zamierzam kupować nowych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia kochana ;D a tych perfum jeszcze nie znam xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam kilka swoich ulubionych ijednak wole je w orginale ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwazam, ze takie perfumy to fajna podreczna wersja np. Do torebki

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawi mnie ten zapach. Nie spotkałam się jeszcze z kakao jako nutą bazową.

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam ten zapach i bardzo go lubię chodź perfum mam narazie pełną pułkę to jednak zajrzę na strone :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny odpowiednik droższego oryginalnego zapachu :) ciekawe to kakao w nutach bazowych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj kusisz tymi perfumami:) Muszę pomyśleć nad zakupem:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię ten zapach nawet bardzo

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj przydadzą nam się nowe perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię nuty brzoskwini i frezji w zapachach! Muszę przyjrzeć się im bliżej😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tej firmy, al bardzo lubię perfumy i wody perfumowane. Ciekawa jestem, czy ten zapach przypadłby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda że nie można poczuć zapachu przez internet haha
    Warto wiedzieć, ze perfumy są warte uwagi. Właśnie kończą mi sie moje zatem rozglądam się za nowymi

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię takie małe buteleczki nosić do szkoły, książki i tak za dużo zajmują miejsca w torebce, a miałam sytuację, że przygniotły mi jedną buteleczkę i się wylała. Tej firmy akurat nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger