MASKA DO WŁOSÓW DROŻDŻOWA POBUDZAJĄCA DO WZROSTU

Używacie Masek do włosów ??
Ja używam ich regularnie :) Bardzo lubię ich stosować.
Tę maskę do włosów używam pierwszy raz nigdy wcześniej jej nie miałam ani o niej nie słyszałam. 
Maska do włosów drożdżowa pobudzająca do wzrostu.

Moje włosy zdecydowanie powoli rosną więc stwierdziłam że czas im pomóc i ich troszkę szybciej zapuścić. I tu odkryłam tę oto maskę a znajdziecie ją TU KLIK

Cena tej maski to zaledwie 11,57 zł Więc maska nie jest droga.


Już po pierwszym użyciu maski włosy stały są ładniejsze i dużo zdrowsze. Maka Ma charakterystyczny zapach, który nawet po umyciu utrzymuje się na włosach (jak to zapach drożdży). Jak dla mnie tej zapach jest bardzo ładny i w ogóle mi nie przeszkadza.  Maskę zastosowałam już kilka razy a moje włosy ją na pewno dużo zdrowsze i takie delikatne. Już przy samym nakładaniu maski czuć pod palcami delikatność. 

Czy maska faktycznie pobudza włosy i szybciej rosną tego jeszcze nie wiem myślę że na efekty trzeba chwilkę poczekać i zużyć maskę do końca. Czego jestem pewna ? Tego że po tej masce włosy są dużo ładniejsze lepiej się rozczesują i są bardzo delikatne w dotyku. A taki efekt już mnie bardzo zadowala.
A dużym plusem dla mnie jest to że maski wcale nie trzeba trzymać długo na włosach. Tak jak innych tego typu masek. 


SKŁADNIKI

Aqua with infusions of: Yeast Extract, Betula Alba Juice; enriched by extracts: Inula Helenium Extract, Arctostaphylos Uva Ursi Extract, Silybum Marianum Extract, Cetrionium Chloride, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Guar Gum, ; cold pressed oils: Triticum Vulgare Germ Oil, Ribes Aureum Seed Oil, Pinus Siberica Cone Oil, Rosa Canina Fruit Oil, Ascorbic Acid, Panthenol, Glucosamine, Citric Acid, Parfum, Benzoic Acid, Sorbic Acid

SPOSÓB UŻYCIA

Nanosimy maskę na czyste, wilgotne włosy. Równomiernie rozprowadzamy na całej długości aż do podstawy włosa. Po 1-2 minutach zmywamy wodą.


Używacie Masek ?
Jak efekty ? Jesteście zadowolone ?
Dajcie znać w komentarzach :)

 Jak najbardziej Polecam wypróbowanie tej Maski <3



9 komentarzy:

  1. ja nie mam problemów z rośnięciem włosów tylko z ich wypadaniem :( a maska na pewno fajna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy rosną jak szalone! :D mam te szczęście :) aczkolwiek, czy taka maseczka czasem nie orzetluszcza włosów?

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo ale by nam się przydała! Fajnie by było gdyby nasze włosy obudziły się i zaczęły rosnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam same wspaniałości o tej drożdżowej masce i sama mam chęć ją kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś ją miałam i świetnie się sprawdziła jeśli chodzi o przyrost nowych włosków.

    OdpowiedzUsuń
  6. O tego jeszcze nie miałam okazji wypróbować☺ trzeba będzie nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam same dobre opinie na ich temat.

    OdpowiedzUsuń
  8. Staram się używać regularnie ale zazwyczaj włosy myje w pośpiechu i zapominam o tym ważnym kroku :( Ale jeśli chodzi o tą firmę to używałam szamponu, nie doczytałam składu i wymyło mi moje farbowane włosy. To był mój błąd bo nie doczytałam składu, ale maseczkę chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię tą maseczkę, szczególnie jej zapach

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger