Vatika DermoViva Balsam do ciała z granatem - Magiczne Indie

Vatika Balsam do ciała z granatem 200 ml- Jakiś czas temu otrzymałam od Magiczne Indie . Przeczytajcie poniżej moją opinie o tym produkcie. 



Balsam do ciała z owocem granatu pomoże uzyskać efekt napiętej i gładkiej skóry. Produkt doskonale nawilża, regeneruje i łagodzi podrażnioną skórę.

Składniki aktywne:
owoc granatu – natychmiast po aplikacji nawilża i odmładza starzejącą się skórę, przywraca odpowiednią sprężystość i ujędrnienie, zawarte w tym owocu polifenole regenerują komórki skóry, a przeciwutleniacze zapobiegają niszczeniu kolagenu.
rumianek – łagodzi podrażnioną skórę, chroni ją przed czynnikami zewnętrznymi, wyrównuje koloryt skóry, dzięki niemu skóra jest rozpromieniona i delikatna w dotyku
jogurt – naturalne proteiny nawilżają i chronią skórę oraz utrzymują jej odpowiednie nawilżenie i odżywienie, zmiękczają naskórek oraz przeciwdziałają starzeniu się komórek skóry.
poj. 200ml


ZASTOSOWANIE:
Niewielką ilość balsamu wsmarować w czystą, suchą skórę. Pozostawić do wchłonięcia.
SKŁAD:
Aqua, Glycerin, Glyceryl Stearate, PEG-100 stearate, Caprylic/Capric triglyceride, Cetearyl Alcohol, Parfum, Stearic Acid, Chamomilla Recutita Flower Extract, Punica Granatum (Pomegranate) Fruit Extract, Yoghurt Extract, Paraffinum Liquidum, Cetyl Esters, Phenoxyethanol, Niacinamide, Acrylates C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Dimethicone, Tocopheryl Acetate, BHT, Triethanolamine, Disodium EDTA, Ethylhexylglycerin, Amyl Cinnamal, Anise Alcohol, Butylphenyl Methylpropional, Citral, Citronellol, Coumarin, Geraniol, Hexyl cinnamal, Limonene, Linalool.
BEZPIECZEŃSTWO:
Kosmetyk naturalny, nietestowany na zwierzętach. Odpowiedni dla wegan i wegetarian.


Balsam jest rewelacyjny idealnie napina skórę, doskonale nawilża. Idealny dla suchej skóry. Moja skóra potrzebowała takiego kosmetyki i z efektu jestem bardzo zadowolona. Zdecydowanie jeden z lepszych balsamów jakie do tej pory używałam. Po stosowaniu moja skóra stała się bardziej jędrna i rozświetlona. Wystarczy niewielka ilość aby poczuć różnicę na ciele. Stosuję ten balsam już jakiś czas i zdecydowanie mogę go polecić. 


Jak najbardziej polecam !
Moja ocena 10/10


10 komentarzy:

  1. nie spotkałam się z tym produktem. a granat lubię więc może to cos dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam okazję wypróbować i jestem nim zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nic o zapachu granatu, więc ciekawi mnie ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja uwielbiam granat w kosmetykach. :) Mam olejek do twarzy z wyciągiem z pestek granatu i jest idealnie wręcz nawilżający. Poleca go również moja babcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja uwielbiam granat w kosmetykach. :) Mam olejek do twarzy z wyciągiem z pestek granatu i jest idealnie wręcz nawilżający. Poleca go również moja babcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ie dla mnie niestety, ale pewnie pięknie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kosmetyki z granatem.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger