Projektogram - prezent na każdą okazję

Jakiś czas temu poznałam nową stronę Projektogram.pl
Znajdziecie tam wspaniałe pomysły na prezent ! A ceny naprawdę bardzo atrakcyjne :)
Ja wybrałam dwie małe podusie z naszymi zdjęciami. Są rewelacyjne. 

Samo projektowanie poduszek było dla mnie świetna zabawą i jest to dość proste wystarczy dodać zdjęcia z komputera i ułożyć je w odpowiednich miejscach. 
Dodatkowo można wybrać kolor ramek białe lub czarne. 
Ja wybrałam jedną poduszkę z białą ramką a drugą z czarną 
Obydwie są śliczne zdjęcia bardzo wyraźne. Takie podusie idealnie nadają się na prezent.

 Jedna podusia powędrowała dla mojego męża, który za kilka dni wyjeżdża za granicę aby żeby zawsze o nas myślał. 
Jak najbardziej polecam te znakomite podusie. 


Tył poduszek jest pusty co widać na zdjęciach. Zdjęcia są bardzo wyraźne i ładne. Wykonanie strasznie mi się podoba a wysyłka była bardzo szybka, sam kontakt przemiły jak najbardziej Polecam. 
Na stronie znajdziecie wiele produktów idealnych np na prezent.  Zbliża się dzień chłopaka więc tam znajdziecie niesamowite prezenty.
Dużym plusem jest to że poduszki przyszły pięknie zapakowane. 

Zapraszam na stronę
oraz na Fb 




Na stronie znajdziecie :
 * Poduszka
* Zdjęcia Retro
* Case
* Plakat
*Ramka
* Kwadraty
* 2 Mini Poduszki
* Worek na plecy


I jak podobają się Wam ??
Dajcie znać w komentarzach ?

Moja ocena 10/10 



18 komentarzy:

  1. Wow ale pięknie wyszły te podusie 👏 świetny prezent na różne okazje .

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są te poduszki sama bym taką chciała :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są takie poduszki! Bardzo ładnie prezentują się :)
    Zapraszam do siebie https://mojmalykawaleknieba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to ładnie wyglądają te poduszki, można kupić na prezent urodzinowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Bardzo fajny pomysł na prezent chociażby z okazji urodzin :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę fantastyczny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne poszewki, uwielbiam takie prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  8. na pewno miło się śpi na takiej podusi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! Taki prezent to my same chciałybyśmy dostać ^^ Śliczne propozycje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł napewno wykorzystam ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze chciałam coś takiego dostać! :D niech ktoś proszę zasugeruje to mojemu chłopakowi! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze chciałam coś takiego dostać! :D niech ktoś proszę zasugeruje to mojemu chłopakowi! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Z pewnością takie poduszki nadają się na prezent lecz raczej do spania to już moim zdaniem nie. Jestem zdania, że jeśli chcemy się komfortowo wyspać to najlepsze do tego są poduszki od https://senpo.pl/poduszki/ gdyż wtedy dopiero czujemy że wypoczywamy.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger