Maść końska rozgrzewająca - Biogo

Końska maść kto o niej nie słyszał ? Myślę że każdy o niej słyszał i czytał. A czy używał ? Tego nie wiem ja tą maść przygarnęłam ze względu na mojego męża który bardzo ciężko pracuje i bolą go czasem mięśnie, maść końska bardzo dobrze rozgrzewa i pomaga na tego typu dolegliwości. Gdy pierwszy raz mój mąż zastosował ta maść czuł strasznie pieczenie tak bardzo rozgrzało jeszcze aby zwiększyć efekt działania położył się na łóżku i przykrył aby bardziej rozgrzać, na efekty długo czekać nie musieliśmy. Maść jest rewelacyjna natychmiastowo rozgrzewa i przynosi szybki efekt. 

A znajdziesz ją TU KLIK


Opis
Żel wyprodukowany według tradycyjnego przepisu z najwyższej jakości naturalnych surowców. Łączy działanie hydratacji żelu z przyjaznym działaniem olejków eterycznych oraz ekstraktów ziołowych. Preparat ma działanie rozgrzewające. Efekt rozgrzania jest naturalnym objawem działania czynnych substancji biologicznych.
Zastosowanie
Do rozgrzania skóry przy różnorodnych dysfunkcjach spowodowanych nadmiernym wysiłkiem lub przemęczeniem.
Sposób użycia
Nanieść odpowiednią ilość preparatu na skórę (tyle, ile ta jest w stanie wchłonąć).
W miarę potrzeb można stosować kilka razy dziennie. Regularne stosowanie zwiększa efekt działania. Celem wzmocnienia efektu działania zaleca się przykrycie nasmarowanych części ciała odzieżą oraz kocowanie.
Uwaga!
- u osób o wrażliwej skórze preparat może wywoływać podrażnienia
- nie stosować na większej powierzchni skóry niż 30%
- przed właściwym zastosowaniem należy dokonać próbę na niewielkiej powierzchni
- produkt przeznaczony do użytku zewnętrznego
- nie stosować w okolicy nosa lub ust.


Stosujecie tego typu maści ??
Jak najbardziej Polecam wypróbowanie, u nas sprawdziła się doskonale. 

Moja ocena 10/10


10 komentarzy:

  1. miałam kiedyś taką maść, ale innej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze znajduje się w moim domu. :) Jest bardzo przydatna, kiedy umieram na ból pleców. Jest jeszcze masc chłodząca, również polecam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałyśmy kiedyś :) Tata używał jej i bardzo sobie chwalił ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś końską maść, ale o dziwo chłodzącą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze się zastanawiałam nad tym czy wypróbować ją na włosy. Słyszałam że mogą po niej szybciej rosnąć ale trochę się boję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiś czas temu używałam i mogę z czystym sumieniem polecić idealna na ból pleców.

    OdpowiedzUsuń
  7. dawno dawno temu miałam coś takiego w domu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś używałam i zamierzam zakupić bo mam straszne bóle kolana i jestem pewna, że to by mi pomogło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wole akurat chłodzącą wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznać, że ziołowa maść rozgrzewając bardzo dobrze działa na różne dolegliwości. Sam często ją stosuję.
    https://e-zielarnia.eu/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger