Moon Brothers - soczyste lemoniady

Witajcie <3 Jakiś 
czas temu otrzymałam przesyłkę od Moon Brothers :) Byłam bardzo mile zaskoczona bo nigdy nie miałam okazji próbować takich napojów, lemoniad. Są nieziemsko pyszne. Jako pierwszą spróbowaliśmy Arbuz z miętą <3 ojj nigdy nie zapomnę tego smaku pyszny uwielbiam smak arbuza moja córka również i jej też dałam wypróbować zdecydowanie najlepsza lemoniada jaką kiedykolwiek piłam.
MOON BROTHERS TO POLSKIE,

NATURALNIE SOCZYSTE, LEKKO 

GAZOWANE LEMONIADY

NIE ZAWIERAJĄCE KONSERWANTÓW

 ORAZ SZTUCZNYCH BARWNIKÓW.

SZUKAJ NAS W DOBRYCH LOKALACH I

SKLEPACH ZE 

ZDROWĄ ŻYWNOŚCIĄ ORAZ 

NA YERBAMATESTORE.PL


Przyznam szczerze że każdy smak mnie zaskoczył. Każdy smak jest inny ale zarówno tak samo pyszny. Zdecydowanie naszym ulubieńcem jest Arbuz z miętą. Ale inne smaki lemoniady posmakowały także moim domownikom. Każdy polubił inny. 

Dla mnie największym plusem tej lemoniady jest to że nie zawiera konserwantów oraz sztucznych barwników a smak jest dużo lepszy od innych. Mało spotyka się tego rodzaju napojów. A tu mamy bardzo duży wybór smaków. Na pewno każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie.

Bardzo polubiłam Moon Brothers i z pewnością nie raz do nich wrócę. Na upalne dni lekko schłodzone smakują nieziemsko. Jak najbardziej Polecam Wam wypróbowanie tych smakowitych lemoniad. 






Zapraszam na FB i na STRONĘ

Znacie już te lemoniady ?
 Próbowaliście ? Który smak chcielibyście najbardziej wypróbować ?
Dajcie znać w komentarzach.

Jak najbardziej polecam <3
Moja ocena 10/10

21 komentarzy:

  1. W taki gorący dzień z chęcią napiłabym się takiej lemoniady.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt, ma ładne opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie również zaciekawił melon

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chętnie sięgnęłabym najpierw po arbuza z miętą, a zaraz potem po melona :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jak powyżej- o smaku melona z chęcią bym spróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Narobiłaś mi smaku na te lemoniady, pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie imbir. Ciekawe, jak sie komponuje z cytryna. Swoja droga to bardzo lubie lemoniady. Tesknie za czasami dziecinstwa kiedy to bylo ich cale mnostwo w sklepach

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo pierwszy raz widzimy :) Musimy spróbować i ich! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie to totalna nowość. nigdzie nie widziałam tych lemoniad. chetnie bym sprobowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie dla mnie, ja tylko woda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają ciekawie, pewnie by mi smakowały.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam. Schłodzone pewnie smakuja pysznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie spróbowałabym arbuza z miętą. W sumie to wszystkie bym spróbowała z miłą chęcią

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię lemoniade, a jeżeli ma ona skład naturalny to tym bardziej tą polubię😊
    Tych jeszcze nie próbowałam, Ale z pewnością to zrobię😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Leomaniada super❤ a ja jeszcze mam to szczęście że Wujek pracuje jako ambasador i przywozi nam całe skrzynki❤ tez uważam że arbuzy naj♡ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam lemoniade. Te musza byc pyszne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszę jak melon mnie głośno woła ! :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger