RAMONA PROFESJONALNA TARKA DO STÓP

Wakacje ! <3 
Czas aby nasze stopy wyglądały ładnie i perfekcyjnie. W ten gorący czas nasze stopy wymagają ładnego wyglądu ponieważ pokazujemy je ciągle w odkrytych butach. Uwielbiam dbać o swoje stopy moim zdaniem jest to bardzo ważne aby wyglądały ładnie. Nie lubię jak kobieta ma popękane pięty i do tego ten zrogowaciały naskórek, strasznie mnie to odrzuca. Uważam że każdy z nas powinien dbać o stopy czy to kobieta czy mężczyzna.


Profesjonalna, dwustronna tarka do zabiegu pedicure. Jest bardzo lekka, a ergonomiczny kształt ułatwia pracę. Posiada dwie gradacje: 120/80, zarówno do usuwania zrogowaciałego naskórka jak i wygładzenia powierzchni.
Do pracy na sucho i mokro. 


Tą znakomitą dwustronną tarkę zakupicie TU KLIK w naprawdę rewelacyjnej cenie, za jedyne 12.90 zł


Tarka idealnie radzi sobie z zrogowaciałym naskórkiem ja tarę stosowałam za równo na mokro jak i na sucho i szczerze przyznam że tarka idealnie rodzi sobie w obydwu wersjach. Jestem bardzo zadowolona z efektów jakie daje ta tarka, używam dużo tego typu produktów ponieważ chce aby moje stopy wyglądały ładnie świeżo i aby efekt był jako idealnie zadbane stopy. Niestety ze stopami mam problem bo czasem mi pękają i bałam się używać  tej tarki ale myliłam się, tarka jest znakomita, idealnie usunęła zrogowaciały naskórek oraz nadała stopom ładnego wyglądu, są delikatne i gładkie, polecam wypróbowanie jej na swoich stopach osobom które chcą wyglądać ładnie i mieć piękne zadbane stopy w wakacje i nie tylko.


Zapraszam na FACEBOOKA
oraz na STRONĘ 
Jestem pewna że każdy z was znajdzie tam coś dla siebie. Asortyment jest bardzo duży i nieustannie rozszerzany. 



Używacie takich tarek lub innych pomocnych produktów do stóp ? 
Jak u was się sprawdzają ? Dajcie znać w komentarzach. 

Bardzo dziękuje za możliwość testowania tak fajnej tarki. 
Jak najbardziej polecam wypróbowanie 

Moja ocena 10/10


17 komentarzy:

  1. Ja nie uzywam bo po prostu nie mam czasu ale latem wydaje sie byc niezbedna

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię używać i taka fajna wygodna w ręce by mi się przydała 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Już gdzieś o niej czytałam. Fajna sprawa;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam innej firmy , ale używam regularnie. Ta bardzo mi sie podoba bexe musiala zamowic

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam innej firmy, który jest wyprofilowany pod kształt stopy. Świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Boje sie używać takich.gadzetow . Nie mam chyba wyczucia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam sporo różnych Tarek. Ta wygląda w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałaby mi się taka tarka. Zazwyczaj mam takie plastikowe - jeden upadek na brodzik i już po nich. Taka drewniana byłaby trwalsza :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa recenzja, co do stóp osobiście polecam wszelkie skarpetki złuszczające, ale tylko wtedy gdy partner nie będzie miał problemy z płatami skóry na pościeli po przebudzeniu ;)

    Pozdrawiam
    mental-giant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie korzystam z tarki ale chyba jednak powinnam bo moje pięty już nieciekawie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  11. mam taką samą i bardzo sobie chwalę ! jedna z lepszych tarek jaką miałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ją i bardzo lubię, szczególnie jeśli chodzi o używanie na mokro.

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie żadna sobie nie radzi :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam i uwielbiam :) Sprawdza się szczególnie na mokro.

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka tareczka jest niezbędna w każdej łazience😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę zaopatrzyć się tą tarkę. Moje stopy są ostatnio w tragicznym stanie :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger