Maseczka do twarzy z proteinami kaszmiru i jedwabiu BingoSpa

Znacie produkty BINGOSPA Polska ? 
Zapewne tak. Ich produkty są rewelacyjne i ceny bardzo atrakcyjne ale to zobaczcie sami na stronie Sklepu -- > KLIK TU


 Maseczka BingoSpa dla każdego typu cery z proteinami jedwabiu, kaszmiru i kolagenem. 

Proteiny jedwabiu i kaszmiru to doskonały materiał budulcowy komórek skóry, a dzięki swej niskiej masie cząsteczkowej oraz charakterowi podobnemu do soli, są zdolne przenikać również do zewnętrznych warstw naskórka, scalając je i poprawiając poziom nawilżenia powodując efekt dyskretnego liftingu.
 
Głównymi aminokwasami są alanina i glicyna - obydwa w znaczących ilościach obecne w białkach budulcowych naszej skóry, mające doskonałe właściwości nawilżające i regeneracyjne.
Trzecim znaczącym aminokwasem jest seryna, posiadająca zdolność wiązania wody i tworzenia ochronnego filmu hamującego utratę wody transepidermalnej.


Efekty stosowania maseczki BingoSpa:
  • nawilżona i wygładzona skóra,
  • zmniejszona widoczność zmarszczek,
  • zwiększona elastyczność i jędrność skóry.


Moja opinia 

Maskę stosuję już od kilku tygodni z efektów jestem bardzo zadowolona moja skóra twarzy jest nawilżona i intensywnie wygładzona. Skóra zdecydowanie się poprawiła jest jędrna i gładka, twarz jest zdecydowanie w lepszej kondycji bardziej elastyczna. Maseczkę stosuję 3 razy w tygodni.  
Z czystym sumieniem mogę polecić ta maseczkę,  jest rewelacyjna a na stronie sklepu na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.  Maseczka bardzo dobrze się nakłada jest przezroczysta, i bardzo delikatna. 
Cena maski jest rewelacyjna co dla mnie jest dużym plusem. Ogółem maska sprawiła na mnie bardzo dobre wrażenie i na pewno ją jeszcze kupię. 

Sposób użycia: nanieść maseczkę BingoSpa na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu omijając okolice oczu. Pozostawić na ok. 15 minut, po czym zmyć letnią wodą. Dla uzyskania najlepszych efektów stosować 2-3 razy w tygodniu.


A Wy dziewczyny co możecie jeszcze polecić mi z Bingospa? Próbowałyście tej maseczki?Jak Wasze zdanie?
Jak najbardziej Polecam produkty od BINGOSPA Polska
Są rewelacyjne i godne polecenia. 
Moja ocena 10/10

18 komentarzy:

  1. Bingospa 😊😊😊😊 uwielbiam. Mam kilka produktów, peelingi, kremy. Mogę Ci polecić kolelagenowe serum do mycia twarzy, kolagenów śmietankę pod prysznic- pachną cudnie oraz sol morską sel de mer. Leżysz i pachniesz - uwierz mi 😊 a na poprawę skóry 2 x w tyg peeling solny

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że ta maseczka się u Ciebie sprawdziła :) Ja akurat jej nie używałam, ale miałam kilka masek z BingoSpa i z tego co pamiętam to były naprawdę przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bingospa, to nie jest marka wysokich lotów, ale mimo to, bardzo ją lubię :) tego produktu nie znam, ale miło wspominam mydełka, a moja mama jeat zachwycona botoksem w kremie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, ze mogłabym się skusić. Szczerze to nie znam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię produkty bingospa m.in. za rto że są tak latwo dostepne

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałyśmy produkty od nich :) Musimy pomyśleć nad kolejnym zakupem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie korzystalam.jeszcze z ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  8. jeśli faktycznie daje taki efekt muszę sprawdzić na sobie

    OdpowiedzUsuń
  9. Post zachęca do wypróbowania, tyle już o nich czytam a nigdy się nie skusiłam

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam produkty bingo spa i rowniez mam ta maseczke. Jestem z niej bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam markę i byłam zadowolona z ich kosmetyków. Podoba mi się to, że są tanie a skuteczne

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja czytałam wiele pozytywnych opinii na temat kosmetyków tej firmy, natomiast jeszcze nie miałam okazji wypróbować żadnego z nich;/ czas to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  13. tej maseczki w ofercie bingospa nie widziałam. chętnie bym sie pokusiła i przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie bym jej spróbowała - uwielbiam produkty tej marki - niska cena a świetna jakość.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię kosmetyki BINGO SPA i chętnie wypróbowałabym coś nowego. Kolor różowy wygląda intrygująco.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam nic od nich, ale chyba zakupię sobie tą maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie znam tej marki kosmetyków i niestety nie jestem w stanie nic o nich powiedzieć ani nic polecić

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger