Gadżety niezastąpione w domu !

Witajcie :* Jaka u was pogoda ? Jak wam mija ten piękny czas wakacji. ? U nas dobrze nawet ciepło a niedługo gdzieś wyjeżdżamy odpocząć ale jeszcze nie wiadomo gdzie, czy wy już gdzieś byliście ?

Ale dziś przychodzę do Was z wpisem o produktach Betterware-Lubię To  Zapewne znacie już stronę bo kilka wpisów już o niej było. J A dziś o trzech znakomitych foremkach które ułatwiają mi pracę w kuchni. Zobaczcie sami.


Pamiętam jeszcze jak moja babcia żyła i zawsze jako mała wnuczka pomagałam jej w lepieniu pierogów lub uszek do barszczu, ona również miała takie foremki zawsze mi je dawała żeby było mi łatwiej a ona ręcznie. Teraz ja robię tak samo ze swoją córką. Jej zdecydowanie lepiej wychodzą pierogi odkąd mamy ten znakomity gadżet.

Czas który poświęcałam np. na lepienie pierogów mogę wykorzystać dla dzieci lub dla siebie ponieważ zazwyczaj dużo czasu mi to zajmowało a dzięki tym foremką dużo szybciej mi to idzie łatwiej i lepiej żaden pieróg w trakcie gotowania się nie rozwalił. A zazwyczaj kilka mi pęka i to mnie bardzo denerwuje. Lepienie pierogów to monotonny i  ciężki  proces hi hi <3 Ale uwierzcie mi że teraz nawet lubię lepić pierogi wystarczy włożyć ciasto do foremki nałożyć tam farsz i zacisnąć foremkę – złożyć ją w pół. I gotowe ! <3 Wystarczy ugotować i smacznego :) 



Macie takie gadżety w swojej kuchni ??
Jak sprawdzają się u was ?

Jak najbardziej polecam takie foremki. Posiadam ich już jakiś czas i jestem z nim bardzo zadowolona.


17 komentarzy:

  1. Nie mam takich gadzetow ale mysle ze by mi sie przydaly

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś kupiłam coś podobnego i nie zdało niestety egzaminu.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam specjalną gumową zakrapiana matę aby dobrze czyścić ziemniaki sprawdza się do młodych ziemniakÓw..

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taką jedną foremkę do pierogów, ale ma już swoje lata :) mimo to, śmiga cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taką jedną foremkę do pierogów, ale ma już swoje lata :) mimo to, śmiga cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś akurat byl upał i mam to dosyć zwlaszcza, ze kolowalam po mieście po różnych placówkach załatwiając rzeczy, syn ma urodziny, więc po drodze po torta 😛 mam te foremki, wprawdzie innej firmy, ale u mnie się nie sprawdziłysprawdziły. Nie sklejaly się dobrze i byly za duże a z małe foremki za małe 😛

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam foremkę do pierogów;) Czeka w kartoniku na przeprowadzkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez mam taka foremke. Czesto robie pierozki

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przydatny gadżet. Nie widziałam, że jest coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojeej foremki do pierogow kojarza mi sie jak w dziecinstwie lepilam je z mamą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam takich gadżetów ale zdecydowanie chciałabym mieć. Lubimy jeść pierogi ale nie znoszę ich robic

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam foremkę, ale jakąś lipną, bo szybko mi się rozwaliła, a pierogi kiepsko kleiło. wolę sama , szybciej niż z foremką :) ,ale ta firma ma porządne produkty !

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam takich gadżetów, ale ten wydaje się ciekawy, mimo że nie mam problemu z lepieniem pierogów :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja pierogów akurat sama nie robię, bo zwyczajnie nie umiem, ale firmę znam i lubię.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja pierogów nie lubię robić, ale moja babcia uwielbia, więc może sprezentuje jej taki zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wstyd się przyznać, Ale dopiero niedawno nauczyłam się lepić pierogi😊 a takie foremki przydałyby się, oj by sie przydały😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie foremki to super sprawa :) Na pewno przydadzą się w nie jednej kuchni!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger