Mik Maki 100 % smaku

Witajcie w ten piękny gorący dzień ! <3 
Jakiś czas temu otrzymałam bardzo pyszną przesyłkę od BMB - Mik Maki & Fini Mini 
Przesyłka zawierała pyszne Miki-Maki które są widoczne na zdjęciu oraz cukierki Fini Mini. 


Miki Maki dostępne są w dwóch gramaturach większe i mniejsze. Większe są podzielone na smaki a mniejsze opakowanie zawiera pomieszane Mik maki.
Obydwa rodzaje bardzo polubiliśmy. Smaki są pyszne i jestem pewna że każdy znajdzie coś dobrego dla siebie. Moja starsza córka bardziej polubiła Mik maki w większej gramaturze ale to tylko dla tego że są większe i więcej ich może zjeść.  Oczywiście małe opakowanie jak i duże smakują tak samo pysznie. Jesteśmy bardzo zadowolone z tej przesyłki, i dziękujemy za możliwość testowania. 
Mik maki mają bardzo pyszny intensywny smak, nie są bardzo słodkie są idealne. Przyznam szczerze że smak mięty jak dla mnie najlepszy ! <3 Idealnie miętowy i świeży.



Kilka słów o Firmie 

Firma BMB Sp. z o.o. istnieje od 1993 roku.

Jesteśmy firmą rodzinną z całkowicie polskim kapitałem. Zajmujemy się produkcją i dystrybucją słodyczy. Oferujemy wysokiej jakości drażetki miętowe oraz o wielu smakach owocowych, pastylki cukrowe, dekstrozowe oraz pastylki musujące.
BMB - Europejski producent słodyczy
Pastylka pudrowa musująca w sześciu różnych smakach z dodatkiem witaminy C
Te cukiereczki są znakomite !! <3 Bardzo pyszne musująceo bardzo dobrych smakach, znajdziecie tam swój ulubiony smak, ciężko się od nich oderwać. Zdecydowanie nasz ulubieniec. Cala paczka zniknęła jak tylko ją otworzyłam, na szczęście udało mi się zrobić kilka zdjęć.








W jednym opakowaniu znajdziemy dwa smaki co widać na zdjęciach, bardzo nas to zaskoczyło oczywiście pozytywnie. Córka od razu zabrała się za pyszne testowanie. Mik maki są pyszne zaskakują swym smakiem ! Zdecydowanie lepsze od pozostałych tego typu produktów.





Pastylka pudrowa glazurowana produkowana w wielu 
smakach i kolorach. Produkt dostępny w różnych 
gramaturach i sposobach pakowania. Wzór opakowania 
opatentowany na całym świecie. Opakowanie Double posiada 
dwie oddzielne dyspensery, które umożliwiają zapakowanie
 dwóch różnych smaków w jednym pudełku. Na przykład 
opakowanie zawiera słodka pomarańcze i orzeźwiającą miętę.



Mik maki dostępne są w wielu smakach Amelka znalazła już swój ulubiony.



Znacie pyszny smak  Mik Maków ???
Który smak najbardziej chcielibyście wypróbować ?

Jak najbardziej polecam wypróbowanie.
Moja ocena 10/10

20 komentarzy:

  1. Nie znam tej firmy, ale u nas byłaby radość z takiej ilości słodyczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobne do tic-tacow 😊 a moi to maniacy kuleczek. Chyba kazde byśmy wyprobowali

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje siostrzenice uwielbiają takie cukiereczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł z tymi dwoma kolorami w jednym opakowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe rozwiązanie. Dwa smaki w jednym pudełku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moj syn lubi takie cukiereczki, czesto zabiera do szkoly

    OdpowiedzUsuń
  7. słodkości uwielbiamy tylko trzeba pamiętać o myciu ząbków ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżeli chodzi o te pastylki, to ja jestem wierna jednej marce, powiedziałabym, że takiej wiodącej prym :D Z kolei cukieraskiem bym się poczęstowała :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie spotkalam się jeszcze z nimi ale moja corka by je z pewnością pokochala :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jej ile łakoci. Ja musiałabym sprytnie to schować żeby mój syn na raz nie zjadł. To mały łasuch

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam, ale nie lubię tego typu rzeczy. dla mnie kojarzy się z wielką ilością chemii jak widzę tyle kolorowych "słodkości". dziecku bym tego nie podała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniam, uwielbiam tego typu owocowe słodycze. Tych jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy się jeszcze nie spotkałam z tą firmą. Ale wygląda pysznie!
    monikaaszczesna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie drażetki, kupuję w hurtowych ilościach:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Smaka nam narobiłaś ogromnego na takie słodkości :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój Antoś by oszalał jakby to zobaczył :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te dropsiki muszą być pyszne, super połączenia smaków:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pastylki to coś dla mnie. UWIELBIAM! Bardzo podobna mi się połączenie smaków w opakowaniach :) Tropikalne powinny być pyszne <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger