New ANNA Cosmetics - Opinia ma znaczenie

Witajcie Kochani znacie już New ANNA Cosmetics Myślę że znacie bo już Wam troszkę o ich produktach pisałam Wpis znajdziecie TU <3 
Już samo opakowanie przyciąga do kupna, właśnie takie kosmetyki lubię.

A dziś chce przedstawić wam kolejne super produkty !! A są nimi :
- Eliksir do rąk
- Naturalna maska do włosów 
Eliksir do rąk 


Naturalny olejowy eliksir do rąk to mały cudotwórca dla podrażnionej skóry dłoni. Sprawia, że jest ona gładka, odżywiona i nawilżona. Olejki łagodzą podrażnienia i chronią dłonie. 


Moja opinia :

Mieszka na wsi, moje dłonie po pracach w polu lub w ogrodzie  nigdy nie wyglądały ładnie chodź stosowałam różne preparaty dłonie wyglądały na zniszczone i przepracowane. 
Na pomoc przyszedł mi taki mały cud. Już kilka kropel wystarczy aby dłonie wyglądały lepiej. Olejek bardzo dobrze radzi sobie z moimi dłońmi. Używam go każdego dnia i już widzę poprawę jaką mi daje. Dłonie są ładniejsze, lepiej nawilżone. Olejek znakomicie łagodzi podrażnienia. 
Dawno nie byłam tak zadowolona ze stosowania produktu do rąk. W końcu moje dłonie wyglądają ładnie i zdrowo. 

Olejek jest łatwy w użyciu wystarczy nanieść kilka kropel na dłonie i pozostawić do wyschnięcia. 

Olejek posiada bardzo ładne opakowanie oraz wyposażony jest w pipetkę dzięki niej nałożymy wystarczającą ilość olejku na dłonie.


Naturalna Maska do włosów <3


Naturalna maska do włosów to łatwa w użyciu, odżywcza kuracja nadająca włosom miękkość i gładkość. Może być używana jako codzienna odżywka, jak również jako intensywna kuracja kilka razy w tygodniu. Jej naturalne składniki pomagają pozbyć się problemu rozdwajających się końcówek, regenerują włosy i ochronią.


Moja opinia :

Maskę stosuję codziennie jest moim produktem MUST HAVE ! <3 Jako jedna z niewielu zostanie w moim domu na dość długo. Pokochałam ją, dlatego że :
- Po stosowaniu włosy mam miękkie
- gładkie 
- łatwo się rozczesują a miałam z tym duży problem 
- włosy mniej się rozdwajają
- widać poprawę jaką daje ta maska
- i wielkim plusem jest to że Maska zawiera naturalne składniki !

Maskę uwielbiam, polecam ją każdemu. Na pewno będziecie zadowoleni. Poprawę widać natychmiastowo. Nigdy nie miałam tak gładkich włosów. 

Maska jest bardzo łatwa w użyciu wystarczy nanieść niewielką ilość no suche lub mokre włosy pozostawić na 15 minut a następnie umyć włosy. 

Maska stworzona jest do włosów słabych, wypadających. Takie właśnie posiadam. Myślałam że nigdy nie znajdę odpowiedniego kosmetyku taki aby mnie zadowalał, A jednak. 


Bardzo dziękuje za możliwość testowania tak znakomitych produktów. 

Znacie te kosmetyki do włosów ??
Lubicie ? Używacie :) 

Ja zdecydowanie Polecam !
Zakochałam się w tych kosmetykach do włosów.




17 komentarzy:

  1. mam te same produkty i eliksir do rąk cudownie pachnie <3
    tylko za wolno się wchłania co mnie czasem irytuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te cuda również. Oba produkty jednak, jak na prawdziwą włosomaniaczkę przystało, stosuję w pielęgnacji włosów. Olejek do rąk dodaje do masek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mialam jeszcze okazji używać. Eliksir do rak brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśne siedzię i piszę ich recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe czy maska sprawdziła by się na moich włosach... Moje końcówki są strasznie zniszczone. Fryzjer już czeka :>

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem w tracie uzywania tych kosmetykow i mam podobne odczucia

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam ani marki ani produktu ale wyglada ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojeju znam ten ból. Mieszkam na wsi również, żniwa i inne sprawy plus prace w ogrodzie niszczą mi i dłonie i stopy. Wysuszam się na maxa. Eliksir2cud miód malina. Chcialabym spróbować 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Stosuję go regularnie i efekty są swietne

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam wiele dobrego o tym kosmetyku. Mam suche dłonie, więc może zakupię i go przetestuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje dłonie nie są zbyt wymagające. Mimo, że ich nie oszczędzam, to wyglądają całkiem ok, więc raczej nie potrzebuję takich specyfików. Uważam jednak, że i tak fajnie byłoby go mieć i użyć na włosy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, do włosów polecam Naturalną Maskę Olejową wzbogacona witaminami :)

      Usuń
  12. Nam się raczej nie przyda, ale może zimą... :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Olejek wygląda fajnie😊 stosować go chyba lepiej na noc, bo ja nigdy nie mam czasu na czekanie, aż produkt się wchłonie😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten eliksir do rąk chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam, ale kocham produkty do włosów więc musze wyprobowac!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger