Banggood #2 Wish Lista

Witajcie Kochani <3 Dawno mnie nie było ale już to nadrabiam dziś chce Wam pokazać jakie cudowne rzeczy jakie znalazłam na Stronie Banggood.com . Uwielbiam robić zakupy, a ten sklep z czystym sumieniem mogę wam polecić. Przesyłki dochodzą szybki i sprawnie.


Oto pierwsza z nich <3 

Stylowy plecak dla dziecka <3 
Rok szkolny niebawem i każde dziecko potrzebuje ładnego i pakownego plecaka. Plecak jest dostępny w kilku kolorach. 


Zobaczcie sami --> KLIK 

Kolejna rzecz to torebka !! <3 
Ja jako kobieta uwielbiam torebki i mam ich masę ale zawsze z wielką przyjemnością kupuję kolejne.
Torebka bardzo mi się spodobała jest poręczna i widać że ładna ! 



Ostatnia rzecz to mój faworyt ! <3 Śliczne pędzelki <3  Sam ich widok mówi wszystko za siebie. Make-up bez pędzelków nie wyobrażam sobie. Uwielbiam się takimi malować i mam już 3 podobne komplety. Ale tak ładnego jeszcze nie mam <3 



Zapraszam was również na trwające promocje


<3 Czy podoba Wam się moja wishlista ? 
Co spodobało się Wam najbardziej ? Znacie ten sklep ? :) 

1. KLIK
2.KLIK
3.KLIK
4.KLIK
5.KLIK
6.KLIK
7.KLIK

24 komentarze:

  1. Dzień dobry w ten burzowy dzień :) zakupy to idealny pomysł na udany dzień ! bardzo fajny plecaczek, mój synek jeszcze jak narazie nie potrzebuje :) ale torebka dla mamusi idealna

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne zdobycze! :D pozdrawiam
    Infinita-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo! Plecaki do szkoły!
    Jeszcze pamiętam te czasy kiedy kupowało się kolorowe zeszyty, naklejki na imiona i mazaki :D
    A teraz to jeden zeszyt na cały rok :D
    https://rudyszalik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeden na cały rok? To chyba nie w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplet pędzli 😊 Ja poluje na zestaw z jednorożcem 😍👌 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  6. Pędzle i plecak najfajniejsze

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzle jakie fajne ! Pierwszy raz takie widzę :)
    Pozdrawiam!
    kwiatki-wariatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio zrobiłam tam moje pierwsze zamówienie i czekam. Torebka faktycznie wygląda ładnie a te pędzle to robią teraz jedne bardziej cudowne od drugich <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pędzle tylko różowo złote. Na żywo sliczne

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny ten plecaczek a pędzle miodzio ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedzałam, ze tyle ciekawych rzeczy dostępnych jest w tym sklepie

    OdpowiedzUsuń
  12. Sklepu nie znam, ale plecaczek jest pocieszny. Pędzle super, mam podobne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Te pędzle od zawsze nas kuszą! <3 Ah... fajna firma ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Plecaczek fajny!
    No i przepiękne pędzle😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Pędzle.prezentują się najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli o mnie chodzi to torebka najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  17. plecak mi sie bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger