ARA Szczecin ! Kuchnia aż lśni

Czystość w domu ??
Kto tego nie lubi. Uwielbiam jak mam porządek w domu wszystko leży na swoim miejscu ale niestety czasem nie jest tak kolorowo, po cało dniowym spędzeniu czasu na gotowaniu, czas brać się za porządki. Kuchenka to moja zmora nie lubię jej czyścić bo nie zawsze mi się udaje ładnie ją posprzątać. Ale dzięki współpracy z ARA Szczecin Sprzątanie przychodzi z łatwością. 



PŁYN DO POWIERZCHNI KUCHENNYCH SIN-LUX 600 ML
Skoncentrowany preparat do rozpuszczania i usuwania  tłuszczu i osadów brudu bez konieczności spłukiwania wodą. Lekko podwyższone pH degraduje cząsteczki tłuszczu i białek, czyli składników uciążliwych zabrudzeń kuchennych. 
Wskazany przede wszystkim do mycia powierzchni takich jak: okapy, pokrywy kuchenek, kredensy, blaty, glazury, zlewy itp. Po użyciu nie zostawia smug, nie wymaga polerowania do osiągnięcia naturalnego połysku powierzchni.
Przy wydłużonym czasie działania bez trudu usuwa zaschnięty tłuszcz i lekko przypalone resztki jedzenia.
Posiada atest PZH.


A właśnie tak wygląda moja kuchenka po całodniowym gotowaniu :(  Rozpacz 




Ale dzięki ARA Szczecin i temu znakomitemu płynowi do powierzchni kuchennych udało mi się osiągnąć cel, i umyć szybko i dokładnie tak zabrudzoną kuchenkę. 
Cały brud i tłuszcz zniknął w kilka chwil, mogę już zapomnieć o uporczywym szorowaniu. 
Wystarczy spryskać kuchenkę poczekać chwilkę i umyć gąbką. ! Sprzątanie dla mnie to teraz przyjemność. A co ważne płyn nie pozostawia żadnych smug. Jak najbardziej polecam wam wypróbowanie tego płyny ! U mnie sprawdził się idealnie. 



Jak najbardziej polecam wypróbowanie środków czystości od ARA Szczecin !! 
Są rewelacyjne. 

Czy znacie już ten płyn ?
Używacie go  ? Jak sprawdził się u Was. 

Moja ocena 10/10

17 komentarzy:

  1. Och skąd ja to znam! U mnie też tak własnie wygląda kuchenka - nie lubię jej myć, szczególnie gdy coś wykipi. Dobry środek to podstawa i zbawienie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego srodka ale widze ze niezle sie sprawdzil

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam indukcję , wiec taki problem z czyszczeniem mi odpada. Nawet jak cos wykypi to zbiore papierowym recznikiem i po sprawie. Jednak do zmycia chlapiacego tluszczu nie znalazlam jeszcze idealu. Na pewno wyprobuje ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurde ale Ci efekt wyszedł! Wow! Kto by pomyślał. Nie znam tej firmy. Ja właśnie skończyłam na mopie jeździć 😛

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem Ci, że twoja kuchenka i po całym dniu nie jest aż taka brudna. Gdybyś zobaczyła u mnie, byś powiedziała, że twoja jest czysta haha :D Nie znam produktu, ale efekt jest super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzimy, że efektowny :) My jednak zostaniemy przy naszych sprawdzonych środkach czystości ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego płynu akurat nie znam, Ale sądząc po zdjęciach sprawdził się rewelacyjnie😁

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuchenka to najgorszy do mycia obiekt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuchenkę strasznie ciężko się myje, dobrze, ze są tacy pomocnicy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam firmy ale tai pomocnik by się przydał;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam tego produktu / tej firmy .

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać, że działa świetnie, ja nie miałam jeszcze tego produktu

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego a widać mogło by mi pomóc w domu

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetny efekt. Zdecydowanie coś takiego przydałoby się w mojej kuchni.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger