ARA Szczecin - Dbamy o meble

Witajcie kochani dziś przychodzę do was z dwoma super produktami od ARA Szczecin do czyszczenia naszych mebli. Czyszczenie mebli z kurzu jest uciążliwe robię to często bo teraz jak jest lato i okna są otwarte na meblach osiada bardzo dużo kurzu. 

Pierwszy produkt to BALSAM DO MEBLI MEBLIT NA OLEJKU Z PESTEK POMARAŃCZY 150 ML


Gęsty balsam, który znakomicie pielęgnuje i
 konserwuje meble drewniane oraz laminaty.

Skuteczność bazy MEBLITU jest możliwa 
poprzez idealne dopasowanie do drewna 
dzięki zawartości wszystkich składników 
olejowych, które impregnują, zabezpieczają a
 nawet nadają preparatowi właściwości 
renowacyjnych.
MEBLIT pozostawia powierzchnię błyszczącą
 a specjalne składniki powodują, że kurz
 osadza się znacznie wolniej.

MEBLIT o zapachu pomarańczy pozostawia 
piękną woń olejku z pestek pomarańczy.

Gamę produktów MEBLIT uzupełniają 
wariacje zapachowe: RÓŻA, LAWENDA,
 LEŚNY, DRZEWO SANDAŁOWE.

Posiada atest PZH.


Moja opinia :
Bardzo polubiłam ten produkt ze względu na to że po wyczyszczeniu mebli kurz nie osiada na nich takk szybko. Płyn pozostawia po sobie piękny zapach i błyszczące meble. Czystość na meblach idealna. Podobnych płynów używałam dużo ale teraz to ten zostanie w moim domu na bardzo długo. Sprawdził się u mnie idealnie, a meble są bardo czyste. O kurzy i zabrudzeniach na długi czas mogę zapomnieć. Jestem bardzo zadowolona z efektów jakie daje ten Balsam. Polecam wypróbowanie. Bo warto. 


Ten znakomity produkt znajdziecie TU


Kolejny znakomity produkt to MEBLIT ZŁOTY - DRZEWO SANDAŁOWE 200 ML


Gęsty balsam, który znakomicie pielęgnuje i
 konserwuje meble drewniane oraz laminaty. 

Skuteczność bazy MEBLITU jest możliwa
 poprzez idealne dopasowanie do drewna
 dzięki zawartości wszystkich składników 
olejowych, które impregnują, zabezpieczają a
 nawet nadają preparatowi właściwości 
renowacyjnych.

MEBLIT pozostawia powierzchnię błyszczącą
 a specjalne składniki powodują, że kurz 
osadza się znacznie wolniej.

MEBLIT DRZEWO SANDAŁOWE wypełnia 
dom eleganckim, orientalnym zapachem. 

Gamę produktów MEBLIT uzupełniają 
wariacje zapachowe: RÓŻA, LEŚNY, 
POMARAŃCZA, LAWENDA.


Moja opinia :
Ten balsam tak jak poprzedni sprawdził się u mnie doskonale. Po wyczyszczeniu mebli kurz na nich nie osiada się tak szybko. Balsam znakomicie pachnie pozostawia zapach na meblach co dla mnie jest dużym plusem ponieważ zapach jest znakomity. Meble po wyczyszczeniu tym balsamem wyglądają idealnie czysto i są błyszczące. Kurz na meblach pojawił się dopiero po bardzo długim czasie i znacznie mniejszej ilości. Ten produkt to mój Must Have . Polecam wypróbowanie. 


Jak najbardziej Polecam wypróbowanie tych dwóch wspaniałych produktów. Zapewne będziecie zadowoleni tak bardzo jak ja. 
Kurz już mi nie straszny.

Moja ocena 10/10


16 komentarzy:

  1. Można powiedzieć, że to takie kosmetyki dla mebli :) Warto je mieć w swoim domu, żeby na długo cieszyć się pięknymi meblami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo często używam tego typu produktów, bo tak jak wspomniałaś, po nich kurz nie osiada się tak szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze, to pewnie jak każda matka wycieram kurz chusteczkami nawilżanymi dla dzieci hahahaha. Takie rarytasy to tylko jak wiem, że bede miała gości.

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli działa to z chęcią kupię- walczę z kurzem od wielu lat, mój syn ma alergię więc nie może u nas być ani grama. Jednak nie znam nic co pomaga w jego zwalczaniu skutecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie do kurzu używa się pronto ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam spray z woskiem pszczelim i jak na razie jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałyśmy kiedyś coś podobnego, jednak zrezygnowałyśmy, bo strasznie śmierdziało :/

    OdpowiedzUsuń
  8. poki co znalam pronto - chyba jedyna rzecz jaka uzywam, bo kupie go wszedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sprzątam bardzo często, wiec takie rzeczy schodzą u mnie jak woda:) Tylko mam teraz meble laminowane, nie wiem czy te produkty by się nadały:)

    OdpowiedzUsuń
  10. O meble trzeba dbać, tylko wtedy posłużą nam naprawdę długo:) Super produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubie sprzatac, ale nie lubie miec sporo produktow, bo nie mam gdzie tego trzymac. lubie jak jeden produkt sluzy do kilku rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Balsam do mebli, haha, o tym jeszcze nie słyszałam, chętnie bym jednak spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o balsamie o mebli i nie jestem do niego przekonana. Większa ilość wsiąka w mebel i po pewnym czasie puchnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja używam specjalnym chusteczek do sprzątania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten balsam chętnie bym kupiła, boam ogromny problem z kurzem. Często muszę wybierać meble, bo wiecznie są ukurzone

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger