Pinokio - Wyroby z Drewna

Witajcie w ten piękny dzień ! U mnie słonecznie i oby się tak utrzymało. :)
Dziś chce Wam pokazać piękne wyroby z drewna, jakie otrzymałam od Pinokio - Wyroby z Drewna. Gdy otrzymałam przesyłkę byłam bardzo zaskoczona i zachwycona. 
Jakość jest rewelacyjna, lampion jak i skrzyneczka np na owoce lub coś innego, mnie zachwyciły. Wykonanie bardzo dobre. Na żywo wygląda to Pięknie ! 


Skrzyneczka w gwiazdeczki na owoce lub inne gadżety. Można ją wykorzystać na wiele sposobów. Ma dużo możliwości. 
Skrzyneczka jest bardzo ładnie wykonana nic nie wystaje nie przeszkadza. Zapraszam do kupna na stronie Pinokio - Wyroby z Drewna


Lampion jest duży i bardzo ładnie wygląda !
Cały wykonany jest z drewna a dodatkowo ma szybki aby było widać co jest w środku lampionu. ! Od dawna podobały mi się takie gadżety w domach. Pięknie się prezentuje ma ten urok w sobie. ! Jestem nim zachwycona, i każdy kto mnie odwiedza jest oczarowany jakością i wykonaniem. 


Lampion posiada uchwyt u góry, i śliczne ozdoby co widać na zdjęciu. Zamykanie lampionu jest poręczne i proste. Wystarczy włożyć świecę i cieszyć się widokiem.



Jestem bardzo zadowolona z tych produktów, z czystym sumieniem polecam wam produkty jakie wykonuje Pinokio - Wyroby z Drewna. Jestem pewna że nie raz skorzystam z usług tej strony. Na stronie znajdziecie wiele więcej cudnych rzeczy, wystarczy napisać do Pinokio - Wyroby z Drewna i dogadać się co potrzebujemy. Obsługa bardzo miła i szybkie odpowiedzi. Doradza podpowiedzą. Jedna z lepszych stron z jakimi miałam okazję współpracować. 


Czy podoba się Wam Lampion i skrzyneczka ?? Macie podobne w domu jeśli nie to  zapraszam kochani na stronę Pinokio - Wyroby z Drewna

Jak najbardziej POLECAM !!!

Moja ocena 10/10

19 komentarzy:

  1. Uwielbiam wyroby z drewna! Lampiony sa hitem dekoracyjnym tego roku:) a na dodatek są tak uniwersalne, że są dekoracją same w sobie, ale także np. ze świecą, kwiatami lub lampkami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy zwłaszcza lampion, zastanawiałam się nad zakupem podobnego- na pewno odwiedzę stronkę może tam zrobię zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne rzeczy, super wygladaja na zdjeciach

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ozdoby do domu
    .dodają klimatu

    OdpowiedzUsuń
  5. Lampion jest piękny, chociaż wolałabym odrobinę szerszy, żeby można było włożyć do niego kilka świeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lampion wygląda cudowni, na pewno dodaje ciepła każdemu pomieszczeniu

    OdpowiedzUsuń
  7. Lampion bardzo mi się podoba. Od pewnego czasu szukam czegoś takiego do zdjęć.
    A z innej beczki- po co tyle wykrzykników?

    OdpowiedzUsuń
  8. Lampiony sa śliczne. Zamawialismy na komunię dzieci w tym roku tylko duzo dużo większe ��

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądają. Idealnie sprawdza się także jako ozdoby do zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię tego typu gadżety. Lampion wprowadza super klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeliekne. Lubie ozdabiac dom w ten sposob.

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne rzeczy. wszystko mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna ozdoba pokoju, uwielbiam takie rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lampion jest cudowny <3 Chętnie bym go przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne rzeczy, lubię taką stylistykę.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger