Maska do włosów… z naftą kosmetyczną


Jakiś czas temu otrzymałam piękną paczuszkę, bardzo ładnie zapakowaną a zawartość jeszcze lepsza. Znalazłam w niej między innymi produkt jaki właśnie dziś chce wam opisać.
A jest nim Maska do włosów  od New ANNA Cosmetics. Bardzo dziękuje za możliwość testowania tak wspaniałych kosmetyków. 
Kilka słów o New ANNA Cosmetics

Działając od 1991 roku firma NEW ANNA COSMETICS nieustannie tworzy niepowtarzalne linie preparatów do pielęgnacji włosów i ciała. Naszym celem jest tworzenie bezpiecznych, nowoczesnych produktów. Wierzymy w innowacje jako ważne źródło biznesu, w związku z tym przywiązujemy dużą wagę do kreatywnych rozwiązań. Oferując swoje produkty, pamiętamy o lojalności wobec Klientów, która jest dla nas podstawową miarą sukcesu. Jest ona najważniejszym wyznacznikiem potwierdzającym jakość i skuteczność naszych preparatów. Potrafimy skutecznie realizować indywidualne rozwiązania biznesowe zaspokajające potrzeby naszych Partnerów i ich Klientów. Posiadamy wykwalifikowaną Kadrę, która dba każdego dnia o najwyższy poziom współpracy z naszymi Partnerami Handlowymi. Tworzymy innowacyjne rozwiązania, dopasowując je do specyfiki rynku oraz Partnerów Handlowych.


Skład :

Nafta kosmetyczna w pielęgnacji włosów — nie tylko pielęgnuje włosy, ale także wzmacnia je oraz przyspiesza ich wzrost, nadaje im połysk i miękkość. Doskonale sprawdza się do pielęgnacji włosów suchych, matowych, osłabionych.
Olej arganowy — sprawia, że włosy stają się miękkie i pełne blasku. Nawilża je, odmładza, wzmacnia na całej długości, przeciwdziała rozdwajaniu końcówek oraz pobudza je do wzrostu.
Olej rycynowy — nabłyszcza, nawilża i wzmacnia i przeciwdziała wypadaniu.
Drożdże w pielęgnacji włosów — opóźniają proces starzenia się skóry, pobudzają włosy do wzrostu oraz je zmiękcza, zagęszcza i chroni kolor.
Ekstrakt z jajka w pielęgnacji włosów — zawarte w nim witaminy i proteiny odżywiają włosy od cebulek aż po same końce. Odświeża, regeneruje i stymuluje wzrost włosów oraz pozostawia je elastyczne i udekorowane blaskiem. Przywraca naturalne nawilżenie, naprawia i chroni włosy przed uszkodzeniami mechanicznymi.
Ekstrakt z aloesu — silnie nawilża, odżywia i regeneruje oraz jest silnym antyoksydantem. Koi podrażnienia, odmładza i wykazuje działanie przeciwłupieżowe.
Ekstrakt z cytryny w pielęgnacji włosów — odświeża i tonizuje skórę głowy oraz normalizuje wydzielanie sebum i hamuje łojotok. Wzmacnia i zapobiega wypadaniu włosów oraz je zagęszcza.


Moja opinia :

Maska dla moich zniszczonych i pozbawionych blasku włosów jest idealna. 
 Jest ona szczególnie polecana do włosów suchych, matowych i po użyciu silnych produktów do stylizacji by wzmocnić i zregenerować włosy od cebulek.
Włosy po stosowaniu tej maski są odżywione, wyglądają zdrowo i są mega lśniące. 
Jestem bardzo zadowolona z tej maski ponieważ nie wszystkie takie kosmetyki mnie zadowalają. 

Maskę nakładam na mokre włosy pozostawiam na 15 - 20 mina następnie spłukuje, efekt widoczny jest natychmiastowo. Włosy wyglądają pięknie są miękkie i  błyszczące. Gdy nakładałam maskę na włosy już czułam dużą różnicę. A po dłuższym stosowaniu wiem że ta maska jest niesamowita i z czystym sumieniem polecam wam wypróbowanie. 


Jak najbardziej polecam wypróbowanie tej Maski ! <3

Moja ocena 10/10

23 komentarze:

  1. Nigdy nie słyszałem o takim czymś, ciekawe czy jest dla mężczyzn.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt, firma mi znana, jednak maski jeszcze nigdy nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te kosmetyki ale jeszcze jestem w trakcie testów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosy są zniszczone po lakierach do włosów - myślę że ta maseczka mogłaby mi pomóc. Dodatkowo opakowanie bardzo zachęca jest śliczne :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Już sam wygląd zachęca do zakupu, a efekty mówią same za siebie. Jestem zaciekawiona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. opakowania są prześliczne :)
    sama testuje produkty z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna grafika opakowania ! Zachęca do kupna

    OdpowiedzUsuń
  8. mam tą maskę, ma swietne opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o niej, ale już samo opakowanie kusi :) Uwielbiam maski, więc na pewno kiedyś przetestuję.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wygląda! Na pewno mega się sprawdza :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ma zarypiste opakowanie ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno temu miałam naftę z tej firmy, ale strasznie wysuszyła mi włosy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś używałam nafty kosmetycznej do włosów ale efektów nie widziałam. Moze ta maska u mnie by cos zdziałała.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się opakowanie, ale nie używam maseczek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy wcześniej nie widziałam tej marki, opakowanie piękne zachęca do zakupu:) Bardzo chciałabym poznać te produkty:) Obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne opakowanie !!! Zachęca do zakupu twój post

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak jest z dostosowaniem do wieku? Czy są tego typu produkty podzielona na kategorie wiekowe?

    OdpowiedzUsuń
  18. Również mam tą maskę. Świetny skład i szata graficzna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Opakowanie jest świetne. Ja średnio przepadam za maski, ale może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam maski do włosów, musze przetestować! super opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te kosmetyki mają przecudne opakowania 😊 już za samą szatę graficzną chętnie bym kupiła!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger