BINGOSPA - szamponowe serum keratynowe

Cześć kochani dziś przychodzę do was ze znakomitym produktem jakim jest Szamponowe serum keratynowe 100% BingoSpa Idealny produkt dla moich włosów.


Keratyna to naturalna proteina zawierająca aminokwasy, oligopeptydy i białka budujące strukturę włosów. Substancje wchodzące w skład keratyny wnikają w strukturę włosa, wbudowują się w uszkodzone miejsca osłonek włosów i dzięki temu zwiększają ich sprężystość i objętość. Na powierzchni włosów keratyna tworzy koloid o działaniu ochronnym - zabezpiecza przed szkodliwym działaniem farb do włosów i innych preparatów.
Keratyna ma szczególną właściwość polegającą na wnikaniu do wnętrza włosa i wbudowywania się w strukturę łodygi włosa.
Szamponowe serum 100% BingoSpa dzięki innowacyjnej strukturze substancji aktywnych natychmiast regeneruje  i poprawia kondycję włosów, dodaje włosom objętości, ułatwia ich układanie, wygładza i jednocześnie redukuje skłonności do łamania i rozdwajania końcówek włosów. 
Po zastosowaniu szamponowego serum BingoSpa nie jest konieczne stosowanie dodatkowych preparatów pielęgnacyjnych.



Moja opinia :
Moje włosy są słabe i pozbawione objętości. Włosy przed stosowaniem były zniszczone bez objętości łamały się a końcówki rozdwajały. Włosy były bardzo zniszczone i nic im nie pomagało, ale dzięki BingoSpa kondycja moich włosów znacznie się polepszyła. Po stosowaniu tego szamponu włosy wyglądają świetnie są odżywione zregenerowane, wyglądają znacznie lepiej. Dawno już nie miałam tak ładnych i zdrowych włosów. Szampon nadał moim włosom objętości. Dzięki temu produktowi moje włosy znacznie lepiej się układają są gładkie. Ten szampon jaki jeden z nielicznych zachwycił mnie na tyle że stosuję go regularnie i już zabieram się za zamówienie kolejnego. 
Dla mnie ten szampon jest wyjątkowy i lepszego raczej już nie znajdę.
A największym plusem tego szamponu jest cena bo to jedyne 14.50 zł
A znajdziecie go TU KLIK

Sposób użycia: rozprowadzić na mokrych włosach, delikatnie masować włosy i skórę głowy, dokładnie spłukać. W razie potrzeby czynności powtórzyć.



Znacie już ten szampon ??
Dla mnie to strzał w 10 zdecydowanie polecam wypróbowanie go ! <3 
Moja ocena 10/10 


16 komentarzy:

  1. Ciekawie napisana recenzja. Moja dziewczyna jak i też siostra mają grube włosy i jakoś całe szczęście nie mają problemu z takim czymś. Chyba cienkie włosy mają problem z objętością.

    Fajny pomysł na bloga pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo czyli widzę, że warto go wypróbować :) Kończą mi się szamponowe zapasy, więc będę o nim pamiętać w razie czego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że tak dobrze się u Ciebie sprawdził ;) Może kiedyś wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie produkty bingo spa. Mysle, że ten szampon sprawdziłby się również u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go, ale mnie nie urzekł niestety. Ładnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam go i dobrze się u mnie sprawował

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda trochę jak płyn do demakijażu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam kosmetyki BINGOSPA i kazde mi odpowiada. Poszukuje teraz szamponu, który ogarnie mi moja czupryne. Slonc strasznie mi wysuszylo. Cena dobra w stosunku do firmy i ich produktow :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szamponu nie znam, ale jestem ciekawa jego działania na moich długich i cienkich włosach! Przydałoby się nadać im trochę objętości;)

    OdpowiedzUsuń
  10. moje włosy nie potrzebują objętości. ja bym chciala mieć proste :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe połączenie - szampon i serum w jednym. Moje włosy niestety średnio lubią keratynę w dużej ilości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nigdy nie słyszałam o takim połączeniu, poza tym ja wolę te, które sama sprawdziłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi nie potrzebne takie serum, ponieważ mam gęste włosy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam słabe i cienkie włosy więc ten szampon z pewnością by mi sie przydał. Fajna, przystępna cena też przemawia do mnie pozytywnie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger