Super Krówka czyli zdrowe słodycze.

Cześć Kochani jakiś czas temu otrzymałam bardzo smaczną przesyłkę od Super Krówka
Ja jako Mama dwóch wspaniałych córeczek staram się czytać etykiety i chcę aby moje dzieci jadły zdrowo. Myślę że te produkty zaliczają się do zdrowym i pysznych przekąsek. 
Jeszcze nie dawno znalezienie zdrowych słodyczy, które są jednocześnie bez glutenu, mleka, jajek i białego cukru graniczyło z cudem. A jednak się udało znaleźć takie. Spróbujcie sami.

A do testów otrzymałam :
- Krem  pistacjowo - kakaowy
- Krówki smak kakao
- Krówki smak kokosa



Krem jest znakomity i bardzo dobry, moja córka uwielbia go jeść, smaruje nim chlebek lub wafle ryżowe i kładzie na to banana pokrojonego. Smaczne aż palce lizać. Krem można jeść na wiele sposobów. Bardzo polecam wypróbowanie kremu oraz innych produktów Super Krówka na pewno znajdziesz coś dla siebie.


Dlaczego powstała SUPER KRÓWKA?

To proste – chcemy zmienić świat! Poprzez nasze słodycze (a w przyszłości być może nie tylko słodycze), pokazać ludziom, jak ważne jest to co jedzą, gdyż ma to wpływ na prawie wszystko, co ich dotyczy. Tworząc naszą markę zwracaliśmy uwagę, na każdy drobny szczegół receptur i zawsze przyświecał nam cel stworzenia lepszych słodyczy, których surowce będą zdrowe, nieprzetworzone i które dadzą ludziom dużo radości, ale i wartość dodaną np. minerały i witaminy.
Powtórzymy - w tym wszystkim głównie chodzi o radość, bo wszyscy kochają słodycze, a my dajemy je w nowszej, lepszej wersji, ekologiczne, o niespotykanym jak do tej pory składzie. Dodatkowo od teraz nasze produkty mogą jeść osoby mające z tym do tej pory duży problem np. ze względu na nietolerancje pokarmowe, i to jest super!


Krówki są bardzo dobre chodź różnią się smakiem od tych tradycyjnych uważam że są lepsze. Mi smakują bardziej niż te które są na rynku od dawna bardzo słodkie aż za słodkie. Te mają swój smak nie są słodkie jak dla mnie idealne.  Bardzo dobra i zdrowa przekąska dla każdego, krówki dostępne są w kilku smakach. 


Super Krówka to Ekologiczne, super smaczne słodycze, których główne składnik to cukier kokosowy i mleko kokosowe. Dużo energii, minerałów, witamin - WIEM CO JEM !


Uwaga !! Produkty super krówki nie powstają na bazie mleka krowiego, a więc nie zawierają laktozy i kazeiny.



 

Znacie produkty od Super Krówka ?
Próbowaliście już produktów Super Krówki? Dajcie znać w komentarzach jakich i jakie były Wasze wrażenia 🙂
Ja zdecydowanie polecam wypróbowanie tych produktów. 

18 komentarzy:

  1. Sa pyszne. My mogliśmy wypróbować krówki czekoladowe i toffi i dwa kremy do smarowania. Pycha

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zjadlabym wszystko 😊 krem pyszny musi byc

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam słodycze a mój mąż krówki je nałogowo- chyba zjadłby wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo takie pyszności ;) Chcę wszystkie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam te produkty tylko z blogów, ale sama nie próbowałam. Mimo to, krówki to nie są moje ulubione słodycze ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile słodkości. Mój syn bardzo by sie ucieszył z takiej dawki słodyczy

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dość że pyszne to jeszcze zdrowe. Połączenie warte uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam krówki, a te w dodatku są zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo recenzji już widziałyśmy na ich temat :) Super są!

    OdpowiedzUsuń
  10. Za krówkami akurat nie przepadam, ale ten krem z chęcią bym wypróbowała;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam produktów tej firmy, ale muszę je wypróbować. Zwłaszcza krem :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger