New ANNA Cosmetics Szampon do włosów

Znacie kosmetyki New ANNA Cosmetics. Już kilka razy pisałam o nich. Co najbardziej mnie do nich przyciąga to wygląda opakowania jest niesamowity jestem w nich zakochana. Samo opakowanie zachęca już do kupna. Zobaczcie sami zdjęcia poniżej.

Pielęgnacja włosów jest dla mnie bardzo ważna, zdecydowanie latem gdzie słońce oraz wiatr niszczy moje włosy. Staram się o nich dbać jednak nie zawsze i to wychodziło. I tu z pomocą przeszedł mi cudowny szampon z naftą kosmetyczną od New ANNA Cosmetics. Gdy tylko otworzyłam zawartość przesyłki byłam pod ogromnym wrażeniem i pierwszy produkt jaki wpadł w moje ręce to właśnie ten szampon.  
A niżej przeczytacie moje wrażenia po testowaniu. 


Zawarte w szamponie składniki aktywne nawilżają i pielęgnują włosy oraz delikatną skórę głowy. Nafta kosmetyczna odżywia i regeneruje włosy od cebulek aż po końce. Alantoina ma właściwości łagodzące, wygładzające naskórek oraz ochronne. Prowitamina B5 nadaje im połysk, ułatwia rozczesywanie, nadaje włosom miękkość i elastyczność.
Szampon jest przeznaczony do pielęgnacji wszystkich rodzajów włosów.



Szampon wyposażony jest w pompkę - dozownik dzięki temu stosowanie tego szamponu jest bardzo ułatwione, odpowiednia ilość szamponu trafia na moje zniszczone i suche włosy. Plusem jest to że szampon się nie wyleje gdy go przypadkiem pod prysznicem przewrócimy co u mnie zdarza się bardzo często. Konsystencja szamponu jest dość rzadka co ułatwia stosowanie go. 
Szampon nie pieni się co oznacza że jest całkowicie naturalny i nie zawiera SLS.



Efekt po stosowaniu tego szamponu jak dla mnie jest bardzo zadowalający włosy są miękkie świeże i błyszczące. Zapach szamponu utrzymuje się na moich włosach jakiś czas co dla mnie jest bardzo zadowalające. Szampon nie obciąża włosów a zdecydowanie troszeczkę unosi je od nasady. 


Bardzo lubię szampon z tej serii oraz inne produkty od New ANNA Cosmetics
i z czystym sumieniem polecam Wam wypróbowanie <3 

Nie zawiedziecie się na nich.
Moja ocena 10/10


25 komentarzy:

  1. Wygląd produktu jest zdecydowanie tym aspektem, który w głównej mierze przykuwa moja uwagę do danego produktu, np. w drogerii. Koło tych produktów na pewno nie przeszłabym obojętnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście nie spotkałam się z tą firmą;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda ten szampon.
    Dużym plusem dla mnie jest pompka.
    Na pewno jak go zobaczę w sklepie to kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląd produktu na pewno przyciąga wzork a jesli oprocz tego sie sprawdza to nic tylko kupic

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten szampon i jestem zadowolona. choć chciałabym przetestować inną wersję, dopasowana do moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio stwierdziłam, ze moje włosy wołają o pomstę do nieba... wysuszone przez słońce do cna. Świetnie, ze sie u Ciebie sprawdził. A opakowanie - etykietę maja obłędna 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chętnie wypróbuję ten szampon. Moje włosy tolerują jedynie te naturalne, więc ten powinien się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajnie wygląda ten szampon :) A jeszcze jak dobrze się sprawdza pod względem działania to fantastycznie :) nie miałam jeszcze nic tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się ta szata graficzna szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zakochana w ich szacie graficznej, a co do opinii, to kolejna pozytywna:)warto wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę w końcu sama wypróbować ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Używałam tego szamponu, jest skuteczny, jednak mało wydajny. Z maski byłam bardziej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie spptkalam sie wczesniej z tym ptoduktem

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten szampon mnie do siebie nie przekonał przez to że się nie pieni. Ja mam wrażenie że piana bardziej oczyszcza.

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam o tych kosmetykach i jestem zachwycona opakowaniem. Jest genialnie i mile dla oka

    OdpowiedzUsuń
  16. opakowanie wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Juz samo opakowanie zacheca ddo kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz widzę ten produkt na oczy - jakaś zacofana jestem ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobno wart zakupu :) Może się skusimy kiedyś :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Cała seria retro jest świetna. Również posiadam ten szampon i bardzo go lubię - nie obciąża włosów i nie ma po nim problemu z ich rozczesaniem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląd wyglądem Ale raczej chodzi o efekt jaki można uzyskać po zastosowaniu tego szamponu. Przecież z butelka na głowie nikt nie chodzi!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger