Dresslily.com Wish list #1

Cześć kochani dziś zapraszam was na cudowną stronę gdzie zrobicie duże zakupy za niewielkie pieniądze. A mowa tu o sklepie www.dresslily.com
Zajrzyj Tu A znajdziesz znakomite promocje.
Oraz TU   Jeśli masz ochotę przedłużyć włosy <3 Idealny sposób na długie włosy znajdziesz w linku.

 Zapraszam do sklepu znajdziesz tam wiele ciekawych opcji jak przedłużyć włosy KLIKNIIJ TU

Pierwszą rzeczą jaka mi wpadła w oko to piękne pędzelki do makijażu. Są rewelacyjne i cena znakomita. Mi strasznie się podobają i oczywiście ich zamówiłam. 
Zobaczcie sami Klik Tu
Kolejna rzecz to koszula ! <3 śliczna pasuje idealnie do spodni. Bardzo mi się spodobała a dodatkowym plusem jest cena. 
A znajdziecie ją TU KLIK
Koniec lata. Kto powiedział że nie można zakupić seksownego bikini <3 Piękne czarne. 
Zobaczcie sami do Kupienia TU
Ostatnia rzecz to te dwie znakomite sukienki <3 Jak dla mnie są rewelacyjne, bardzo lubię tego typu sukienki. Lekkie i pasujące na wiele okazji. Czy wam również się podobają ? Która bardziej ?
 
    
KLIK                                                                                     KLIK


Podoba ci się moja wish lista ? 
Co najbardziej :) Dajcie znać w komentarzach 

Bardzo proszę o kliknięcie w linki. :) 
1.KLIK
2.KLIK
3.KLIK
4.KLIK
5.KLIK
6.KLIK
7.KLIK
8.KLIK

18 komentarzy:

  1. stronę znam ,ale nie zamawiałam ,podoba się wszystko ,najbardziej koszula

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się bluzeczka w paseczki podoba 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobaja mi sie pedzle i czarna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzle i ostatnie sukienk8 sa śliczne
    Naprawdę bardzo mi sie podobają

    OdpowiedzUsuń
  5. czarna sukienka w motyle różowe - cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam te pędzle tylko w wersji mniejszej do makijażu oczu i muszę przyznać że są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś miałyśmy z nimi współpracę :) Niestety jednorazową :/ Super są pędzelki ^^ Buzia

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie pędzle i ta biała koronkowa sukienka, przepiękna😍

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger