Makarony Sotelli - Pysznie i zdrowo

Znacie już ten pyszny Makaron Sotelli Już wam o nim pisałam <3 Wpis znajdziecie TU.

Taka pyszna zawartość czekała na mnie <3  Ja uwielbiam makarony i wszyscy moi domownicy również jesteśmy wielbicielami makaronów, jemy go pod każdą postacią. 
Pyszne testowanie zaczęłam już jakiś czas temu i przyznam Wam szczerze że jest to jeden z lepszych makaronów jakie miałam okazje jeść. 




Na stronie Sotelli jestem pewna że każdy znajdzie coś dla siebie. Makaronów jest bardzo dużo i to w rewelacyjnej cenie. 


DLACZEGO MAKARON SOTELLI?

Jest:
zdrowy
smaczny

Dedykowany wszystkim:
nietolerującym glutenu
szukającym pysznych smaków
i
inspiracji kulinarnych
 


Dlaczego warto jeść bezglutenowy makaron?
Makaron z mąki kukurydzianej marki Sotelli posiada szereg pozytywnych właściwości. Przede wszystkim jest bezglutenowy, mogą więc go spożywać osoby borykające się z celiakią. Nie zawiera pszenicy, jaj, cukru, soi, cholesterolu ani żadnych konserwantów. Bez obaw mogą go również jeść cukrzycy i osoby na diecie odchudzającej. Nasz makaron bezglutenowy w swoim składzie zawiera mąkę kukurydzianą oraz wodę, ma więc niski indeks glikemiczny, nie powoduje nagłego wzrostu poziomu glukozy we krwi, a po jego spożyciu na długo towarzyszy uczucie sytości. Co więcej, makaron kukurydziany zawiera więcej błonnika niż ten wyprodukowany z pszenicy. Jest bogaty w witaminy A, B, E oraz składniki mineralne, takie jak żelazo, magnez, fosfor, potas. Nie zakwasza organizmu, a regularne jego spożywanie pomaga zachować równowagę kwasowo-zasadową. Dlatego wszystkie osoby nietolerujące glutenu, chorujące na cukrzycę oraz pragnące powrócić do szczupłej sylwetki powinny sięgnąć po zdrowy makaron bez pszenicy.

Pyszny Niedzielny rosołek tylko z Makaronem Sotelli, ten makaron jest niezastąpiony.



Makaron gotujemy tak samo jak inny. Ale smak i zapach zdecydowanie różni się od zwykłego makaronu, jest lepszy i zdecydowanie zostanie w naszym domu na długo.

 Moja córka pokochała ten makaron. Uwielbia domowy rosołek z makaronem Sotelli. Za co bardzo dziękuje ponieważ Amelka bardzo mało je, a rosołku czy innych zup w ogóle nie chciała jeść. Za to gdy ugotowałam rosół z tym makaronem zjadła go z wielką przyjemnością.
Kup i wypróbuj czy twoje dziecko i domownicy również go pokochają jestem pewna że będziecie zadowoleni z zakupu.



Jak najbardziej Polecam wypróbowanie tego pysznego Makaronu.
My go uwielbiamy ! <3
Pyszny i zdrowy 


17 komentarzy:

  1. Fajne te makarony :) Moja kuzynka próbowała ostatnio te makarony i bardzo jej smakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W dziesięc minut zjadłabym wszystkie te makarony- uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. akurat dziś mam rosolek z makaronem :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie jestem fanką makaronów więc chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gotowalam dzis u mamy rosolek 😊 szkoda, ze nie mam tego makaronu 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Osoby, które nie chorują na celiake nie powinny unikać glutenu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wypróbuję;D A jutro przygotuję lazanię;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Makaron uwielbiam nie tylko w zupie

    OdpowiedzUsuń
  9. Makarony są świetne, choć ja wolę razowy, mniam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie wole makarony od ziemniakow :) znam markę i bardzo lubię !

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam makarony:) Zawsze muszę mieć ich pewien zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje dzieci uwielbiają makarony. Musimy ich spróbować

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam makarony, ale tej firmy nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają fajnie, jednak ja makaronów od zawsze nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  15. Średnio przepadam za makaronami, ale spróbuje te :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawie wyglądają :D Pierwszy raz widzimy takie kształty!

    OdpowiedzUsuń
  17. Makarony kocham, ale o tych nigdy nie słyszałam. Muszę ich spróbować, bo wyglądają bardzo smakowicie :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger