Delko SA Produkty dla każdego

Muszę się Wam kochani pochwalić moją ostatnią wygraną w konkursie <3 
Konkurs był na stronie Delko SA. Bardzo miłe zaskoczenie tym bardziej że uwielbiam ich produkty ! Są niezastąpione i jedyne w swoim rodzaju :)

A wygrałam :
- ścierka z mikrofibry perfecta
- ścierka z mikrofibry decor 
- mop paskowy mikrofirba
- ścierka z mikrofibry maxi comfort
- notes
- 2 długopisy 
 Bardzo dziękuje za tak wspaniałą wygraną <3 

A dodatkowo otrzymałam 2 super produkty do testów a są nimi :
- szczoteczka dla dzieci
- pumeks kosmetyczny dwustronny 


Szczoteczka do zębów dla dzieci
Każda Mama wie że mycie zębów przez nasze pociechy jest bardzo ważna, dbanie o ząbki jest bardzo ważne. Moja 6 letnia córka na szczęście sama o tym pamięta każdego dnia rano wstaje i pierwsze co idzie do łazienki myje buzie oraz ząbki, również po obiadku i kolacji myje ząbki. Nie muszę jej o tym przypominać. Powinniśmy dbać o nasze uzębienie i o uzębienie naszych dzieci, więc dobre szczoteczki powinny być w naszych domach, takie szczoteczki znajdziecie u Delko SA.  Amelka bardzo polubiła tą szczoteczkę, jest dla niej idealna. Jak najbardziej polecam tą szczoteczkę dla waszych dzieci



Pumeks kosmetyczny dwustronny 
Skóra stóp często jest twarda i zgrubiała. Często zapominamy o jej pielęgnacji. W efekcie na jej powierzchni uwidaczniają się nieestetyczne pęknięcia i zrogowacenia naskórka. Tylko dzięki systematycznej pielęgnacji można zapobiec powstawaniu tych defektów skórnych. Wskazane są nie tylko kosmetyki pielęgnacyjne, ale również stosowanie pumeksów do stóp. 
Pumeks stosuję do codziennej pielęgnacji stóp. Każdego dnia podczas kąpieli czyszczę nim stopy pumeks idealnie radzi sobie z zrogowaciałym naskórkiem i pęknięciami stóp, nie wyobrażam sobie aby moje stopy w ten piękny wakacyjny czas wyglądały brzydko i nieestetycznie. 

Czy wy również używacie tego typu produktów ?



Kilka słów o Delko SA

Spółka akcyjna Delko powstała w 1995 roku. Założycielami spółki byli właściciele kilkunastu hurtowni chemii gospodarczej i kosmetyków z całej Polski.
Przez ten czas, Delko zdobyła wiodącą rolę w dystrybucji hurtowej produktów chemii gospodarczej, kosmetyków oraz artykułów higieny osobistej w tradycyjnym handlu, pozostając jedynym podmiotem oferującym tego typu usługi w całej Polsce.

Dystrybucja produktów Delko prowadzona jest za pośrednictwem 14 dystrybutorów – hurtowni zlokalizowanych w różnych regionach kraju. Właściciele tych hurtowni są jednocześnie akcjonariuszami Delko.
MISJA FIRMY: osiągnięcie pozycji krajowego lidera rynku dystrybucji hurtowej produktów drogeryjnych.

Produkty jakie znajdziecie od Delko SA to :
Środki czystości
Artykuły do higieny
Kosmetyki
Opakowania
Akcesoria gospodarstwa domowego


Znacie produkty Delko SA ?
Zapewne większość z Was posiada je w swoich domach :)

Jak najbardziej polecam produkty Delko SA 

16 komentarzy:

  1. Gratuluje! Ja też mam czasem szczęście w konkursach. Super zestaw bardzo przydatny

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje. Te produkty na pewno ułatwia codzienne czynności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje wygranej ;)Ja nie mam szczęścia w konkursach ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. No gratulacje. Teraz tylko sprzatac

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej i życzę szczęścia na kolejne konkursy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Świwetne nagrody, przede wszystkim coś co na pewno się użyje :D

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  7. Grarulacje :) bardzo praktyczna wygrana

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję. Nagroda naprawdę fajna i praktyczna

    OdpowiedzUsuń
  9. ja chyba nie kojarze tej firmy, ale bardzo fajne produkty. gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, przydatna nagroda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super rzeczy! Przydałyby się nie jednej osobie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje :) Mi ostatnio nic nie udało się wygrać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wygrana! Teraz tylko sprzątać:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję. Pumeks bym przygarnęła, bo moje stopy ostatnio to tragedia :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger